Her bir zerrem zehir yayıyor Boğuyor gecenin pusu Boğuluyor gibi baykuş sesleri uzakta Anlıyorum yine Pusuya yatmış hasretin Ürkütüyor..
Ellerim hele Yara bere her yanı Beynim hükmedemiyor Yokluğunla savaşan yüreğe Ki çırpınışları kalıyor ardında Aslında boşa her şey İyi biliyor da Yine de bilmez gibi sevda Tükenmiyor..
Biliyor zamanın düşmanlığını Gözyaşların sabırsızlığını Ve hırsızlık ediyor varlığın Kaçırdığın ömrüme Çaldığın sevgime..
Yine de…
Direniyor sancılı hasret Kıvranıyor bilincim Olmuyor, silinmiyor Kendimle girdiğim savaş ki Yine olan bana oluyor Zaferler sana kalıyor..
Ufaladım bir bir anıları Yok olmuyorlar Kırdım geri kalanları Batıyorlar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___yine/de şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___yine/de şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlem bir arayıştır Dile getirilen getirilemeyen düşlerin adıdır İyiye,güzele,sevgiliye,kavgaya içimizde taşıdığımız çocuğun var gücüyle koşmaktır Ve özlem adını bilmediğimiz, tanımlayamadığımız duyguları somutlaştırma çabamızdır Ama Bunun yanında Ulaşılamayan özlemlerimiz de yaşama direnç gücümüzü hep azaltır İşte O zaman umudu yüklemeliyiz özlemlerimizin yanına çünkü umut yaşamın katalizörüdür
Sitem ve özlemin insan yüreğindeki yansımasını anların sarkacında yaşarken ve artık çiçek açmayacak saçlarımız diye düşündüğümüzde kim bilir belki de içimizde toplanan karların altından bir yediveren boynunu uzatıp merhaba diyecektir yaşama. kim bilir...
Şiir güzeldi Tebrik ederim sevgili şairim Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla....
Sitem ve özlemin insan yüreğindeki yansımasını anların sarkacında yaşarken ve artık çiçek açmayacak saçlarımız diye düşündüğümüzde kim bilir belki de içimizde toplanan karların altından bir yediveren boynunu uzatıp merhaba diyecektir yaşama. kim bilir...
nekadar guzel bir anlatimla renk kattiniz sairim var olun, coktesekkur ederim sevgiler.
hatırlar mısın? hani bendeki ilk tebessümünün izi düş/müştü yüzüne ve gülmüştü bebekleri gözlerinin..
şehir dayanır yüreğine sevgili bir şehir/bir gece çağlayan ırmaklarına dayanır saçlarının kırıklarından damlayan sularla bir ülke/bir öykü diyarı gibi dayanır sol göğsünün altında açılır kapılar sesi kısık bütün "hoşçakal" lara... ve daralır yollar kendine hükmü geçmez kelimeler gibi ki yağmur bir su göçü göç/gitmelerin yüreğe saplandığı bıçak dayanır nabzına bir şiir/bir gece(ye) dayanır sevgili, kelimeler hangi ayrılık şarkısının notası ıslağı alt dudağını kanatır öp beni.. öp beni sevgili ki ilk günaha dayansın dudakların bütün harfleri serseridir dünyanın dolanıp durur yarı açık omuzlarında Atlasın…
şehir dayanır yüreğine sevgili bir şehir/bir gece çağlayan ırmaklarına dayanır saçlarının kırıklarından damlayan sularla bir ülke/bir öykü diyarı gibi dayanır sol göğsünün altında açılır kapılar sesi kısık bütün "hoşçakal" lara...
hoscakallarin hep mi sesi kisiktir? ya da her veda neden dilsiz..
esligin icin tesekkur ederim canim arkadasim sevgiler
Yokluğunla savaşan yüreğe...
Yakarken yanmak...
Hasbî kelâmlarınız dâîm olsun...
Selâm ile...