Aşk dokusu tek dikişliydi, tek sıra Ve iki kişilik… Yaraya sürülen merhem gibi onarıcı Ve biraz acılı Bil ki çok yakıcı…
Davetsizdi aşksevgili Ilgın rüzgarlar iliklerime hücum ederken Sakindi benim iklimim Bir göz dalgasına karşı koyamadım Bir bahar kokuna…
Sahipsizdi aşksevgili Kim tutunursa, kim yakalarsa Onundu Peşinden koşturduklarının Haddi hesabı yoktu Merhametsizdi ve kimsesiz…
Ruhsuzdu aşksevgili Salmış dört bir yana hislerini Kime saplanırsa, kimi ıskalarsa Onundu Yada kimde hedefi vurursa…
Şanslıydı aşksevgili Her sallayışta düşeş atar gibi Ayrılıklarda veda eden taraf gibi Tavafı gibi tek tarafın Karşılığı olmayan gönülde…
Ve özgürdü aşksevgili Kafesinin kilidi açılmış bir kuş misali Tüm göklerin sahibiymişcesine Birinin içine dolarken boşluksuz Diğerini hep es geçmişcesine…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___Es şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___Es şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o gitti. bütün yıldızları söndürüp yüreğimde o gitti. artık ne mayıs. ne haziran ne temmuz... o gitti.
ve bil ki sevgili; seni özlemeyeceğim/özlemeyeceğim ses/ini sevdiğim kadar telefonun ahizelerini ve bilet kuyruklarını/kentimden..kentine uçan kelebek kanatlarını ki son kez arıyorum bu yüzden hiç öpmediğim avuç içlerini ve saçlarını tutam tutam avuçlarımda/biliyorum parmak uçlarını ısırdığın çocuk uykusundasın adı yaşamak olan bu rüyanda..
Davetsizdi aşk sevgili Ilgın rüzgarlar iliklerime hücum ederken Sakindi benim iklimim Bir göz dalgasına karşı koyamadım Bir bahar kokuna…
Bir gün masamız gibi kafamızın da dağınık olduğu bir anda kapının pervazından süzülen silik bir ışıkla girer odaya şimdi git sonra gel diyemeyiz alırız içeriye o da davetsizce girer içeri Gelen yaralı bir kuştur sahipsizdir kime sığınırsa onun olur Ki; Yüreğimize değen o kuş bizi boğan sıkan geceler günler boyu adını bilmediğimiz, tanımlayamadığımız duyguları somutlaştırma çabamızdır
Onun adı AŞKTIR
Tebrik ederim sevgili şair Şiir güzeldi Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla....
Bir bahar kokuna…
Tebrikler
Saygıalrımla