Şimdi sebepsiz telaş olmalı şiir ya da küçük bir senfoni düşmeli hasret üstüne..
Ellerim şimal rüzgarlarında yunadursun, ben hep güneye bağışlıyorum gözlerimi.. Yüreğimde çocuklar dansediyor gece-gündüz.. Henüz vakit varken şafağa, göğsüme çekiyorum dizlerimi..
Bak yine şiirden geçtiğim şu dakikalarda, sessiz çığlıklarıyla hayat ilişiyor hücrelerime. Bir de gözlerin, an be an ruhumu kucaklayan..
İzole ediyorum tüm sözcüklerimi, yalan iktidarlardan. Avuçlarında böylesine ısınmışken hayat kulağına "beş satır"la fısıldıyorum seni..
Ahh benim şiir gözlüm, yağdır üzerime tüm arşivlerin tozunu Doluşsun içimize bir tutam hasret bir de çocuklar, mendil satan.. Vazgeçme ağaçlarımın gölgesinde bağdaş kurmaktan...
Aşk, sonunda damgaladı kendini yaşama, şimdi çocukların gözlerinden şiir akmalı düş yerine..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mendil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mendil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahh benim şiir gözlüm, yağdır üzerime tüm arşivlerin tozunu Doluşsun içimize bir tutam hasret bir de çocuklar, mendil satan.. Vazgeçme ağaçlarımın gölgesinde bağdaş kurmaktan...
Aşk, sonunda damgaladı kendini yaşama, şimdi çocukların gözlerinden şiir akmalı düş yerine..
ne güzeldi..dopdolu bir şiir.. tebrıklerim..güzel yüreğe saygım ve tebriklerim ile