Bu aşk koca bir günah! Günahkar ruhumun hoşnutluğu… Günah yazıcılarına ödendi karşılığı katlanılmaz sancılarla. Bir ömürle tükettim bin yılımı Bin yılıma bir ömür sığdıramadım Bin yılımı tükettim bir günde…
Neler sığdırıldı geçmiş kalıpların içine, Nelerden vaz geçildi, neler yok edildi, Kimler üzüldü, kimler acı çekti, kimlerin sevinçleri paylaşıldı. Kaç hayatı terk ettim, Bu kaçıncı hayatım?
Her hayatımda kaç defa öldüm öldüm dirildim ? Hangisinde bin yıl tutuştum cehennem ateşleriyle? Kaç ölümümden sonra bir anka kuşu misali kendimi küllerimden yarattım?
Meryemin oğlu oldum; kaç çiviyle çaktılar sırtımdaki çarmıha, sayamadım. Arap Kuteybe oldum, Kur’an emrine uyup binlerce Türk’e soykırım uyguladım, Talkan’da, Suman’da, Nesef’de ve Harzem’de? Binlerce genç Türk kızını cariye olarak verdim Müslüman arap halkıma. Ashab-ı Kehf idim mağaramın içinde. Hacı Kureyşdim, Kızgın fırınlarda buz tuttu sakalım. Eli öpülecek Munzur oldum, Pülümür’de beyaz ihtiyar… Süpürgeç idim sevdamın savaşında…
Hacı Kureyş olmak için Göze almalısın kızgın fırına girmeyi Gerektiğinde gitmek de gerek Ashab-ı Kehf gibi, İnançlarından dönmek yerine… Ama, bir kanser tümörü olup yayılsa da her yanına Ve acıtmaya da başlasa artık canını Sevdandan dönmemelisin sen de… Dönmemelisin! Dönmüyorum ben de Ashab-ı Kehf gibi, Bu uğurda ölmedi onlar, Belki ölmem onlar gibi, Ben de yenerim ölümü… Yaşamanın adı “cehennem” bu sonsuzluk içinde yanmak demek, oysa ne güzel olurdu gelip Kanatlarınla üstümden kara bulutları dağıtsan… Tek özlemim bu… Tıpkı benim gibi özlüyorlar aynalar da seni…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİN YILIMI TÜKETTİM BİR GÜNDE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİN YILIMI TÜKETTİM BİR GÜNDE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Guzel bir serbest siir okudum
BU ASK KOCA BIR GUNE NEFIS BIR GIRIS OLMUS SIIR ICIN
KUTLADIM GUZELDI
SAYGILAR SELAMLAR