Birazdan son söz de sarf edilecek. Betimlenecek öksüzlük yaftası… Hicap, ar v e daha çok utangaçlık, Yapışıp kalacak sıkıntılarıma. Bensiz geçireceğin her mevsim sende, kış kalacak Geri dönüşün imkânsız Sen ölüm, ben ise öksüz…
Elimde kazma kürek, mezarlıklar kazıyorum Her mezara gömüleceğim ve sana öyle ulaşacağım sanki… Dikiyor bakışlarını yılanlar, Dolanıyor ayaklarıma kollarıma. Çekiştiriyor… Kefenini giyiniyor bedenim Bembeyaz Eğiliyorum, Seni çiziyorum rengârenk, Sarılıyorum, Öpüyorum, dudaklarım acıyarak…
Özneyim her mısrada. Yılanlardan kurtulmuşum, vazgeçmişim işte; Haris, obur yılanlardan… Bir kadeh rakı içeceğim bunun şerefine belki Biraz da beyaz peynirle kavun… Seni aradım mezar mezar, Sen ölüm, ben öksüz… Geri dönmeyeceksin belli. Bu yorgunluktan sonra biraz uyuyacağım, Dahası gecegece, koca bir boşluğa dönüşmüş içimde kendi rüyamda göreceğim seni …
İşte başladı, Betimlendi öksüzlüğüm Hicap, ar ve utangaçlık sarmaladı her yanımı. Ayrı kaldığımız her mevsim kış kaldı sende Geri dönmeyecekmişsin ölümünden Öksüzlük gene şarkılarda çığırıyor. Ben öksüz kaldıkça belli ki sonundayız şarkıların… Zaman çoktan şaşırttı hepimizi, Erken gitmenin telaşı mı, Ya da gidememenin tedirginliği mi, Hangisi? Sol yanı heba olmuş bir gövdeyle, kalamıyorsun pek fazla Şairin gücü yetmiyor paralanmış yürekleri onarmaya…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN ÖLÜM, BEN ÖKSÜZ… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN ÖLÜM, BEN ÖKSÜZ… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Babam annesinin yüzünü hatırlıyor sadece. Öksüz büyüdü. Dedem üç karılı bir eşkiya. Dağda malın peşinde öksüz babam tek başına. İntikam alınacak , babam elinde silah yol bekler. Dövülecek biri mi lazım işte Babam.. Hala amcalarımın yanında babamın öksüzlüğünü hissederim davranışlarında. Yemek yerken... Bir şey yemek istediği zaman,eline alır ve başka bir odaya kaçar. Babasının evindeki kiler yasaklanmış bir evlat o. İşte o hikaye ... Selam ve saygı ile.
Yürek sesin hep çağlasın üstadım
kalemin daim olsun.......
Saygılar...............................