—Beter ederler! Seni de, beni de Teneşirde yıkarlar…
Gülüşüm öylece asılı kalır Tenimde/ Bir ruh ağlar/ canlanır Adı sen gibi, gölgen sanki… Ola ki-seversem senden öte başkasını, Süzülürse bir asi kadın beynimden aşağı Bir gitmeye kalırsa çizgim: Verdiğim her şey sevdiğimdir…
Ola ki-şeytan çıkarsa kuyudan, Sessizce sevgime göz koyarsa… Bilmelisin ki; Şeytan da imana gelir/ suçlu arama Olur mu? Hani ölürsem bir gün Sakın ağlama! Ağla da, Ağlama…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Ruh Ağlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Ruh Ağlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ola ki-şeytan çıkarsa kuyudan, Sessizce sevgime göz koyarsa… Bilmelisin ki; Şeytan da imana gelir/ suçlu arama Olur mu? Hani ölürsem bir gün Sakın ağlama! Ağla da, Ağlama…
Ola ki-şeytan çıkarsa kuyudan, Sessizce sevgime göz koyarsa… Bilmelisin ki; Şeytan da imana gelir/ suçlu arama Olur mu? Hani ölürsem bir gün Sakın ağlama! Ağla da, Ağlama…
—Beter etmezler ki...
Hocam şiir mükemmeldi...beğeniyle okudum ....SAYGIMLA
Ola ki-seversem senden öte başkasını, Süzülürse bir asi kadın beynimden aşağı Bir gitmeye kalırsa çizgim: Verdiğim her şey sevdiğimdir… ...................
ahhh beter böcekler ne çok aramızda erkek kadın ne fark eder beter işte
Adı sen gibi, gölgen sanki… Ola ki-seversem senden öte başkasını, Süzülürse bir asi kadın beynimden aşağı Bir gitmeye kalırsa çizgim: Verdiğim her şey sevdiğimdir…
ben burada vuruldum desem... yüreğine sağlık...kalemine... Tebrik ve selam ile... Şiirle kalın...
Ola ki-şeytan çıkarsa kuyudan, Sessizce sevgime göz koyarsa… Bilmelisin ki; Şeytan da imana gelir/ suçlu arama Olur mu? Hani ölürsem bir gün Sakın ağlama! Ağla da, Ağlama…
Sessizce sevgime göz koyarsa…
Bilmelisin ki;
Şeytan da imana gelir/ suçlu arama
Olur mu?
Hani ölürsem bir gün
Sakın ağlama!
Ağla da,
Ağlama…
—Beter etmezler ki... "
Çok çok özeldi..Tebrikler