Ve bende geceydi! -“Yel olsam değsem” diyorum, Tenine, saçına… Bir ılıklık olup yüzüne “oh be” dedirtsem, Sence yel olur muyum? Hani şiirde kolay… Ya sende, ben!
Yel diyorum…
İnceden essem, kadınlık kokan yerlerinden, İç çeksen… Sevilmek istesen, ben tarafından Çok/ belki de bir tek aşk içindi: “seni seviyorum” Bak, çok kolay şiirde sevmek… Oysa ben sessiz müziklerde ağlardım, yüreğimden…
Sen diyorum…
Bilmiyorum… Ufak bir üşümek hissi belki de sende Yel diyorum… Essem diyorum, Sence de kolay/ biliyorum Şiirde mütevazılık yok ki… Ama ben; köhne bir rüzgârım Esemem ki… Tenine değemeden ya kalırsam, Azrailin kollarında…
Alıp-git beni de… Bırak yüzüne yaslanayım, Kollarını aç bana “es“de, Bunu sadece sen söyle… Tükeniyorum… Hadi ”gel “de…
Azrailin kollarındayım… Köhne rüzgârın sonu işte! -“yel olmak içindi” tek isteğim, Bilmiyordun ki-sen, Başka türlü yaslanamazdın yüzüne… Şiirde kolaydı… Sence yel oldum mu? Yel’den gayrisi sen oldum mu?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rüzgârın Sonu Da Azrail… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rüzgârın Sonu Da Azrail… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Azrailin kollarındayım… Köhne rüzgârın sonu işte! -“yel olmak içindi” tek isteğim, Bilmiyordun ki-sen, Başka türlü yaslanamazdın yüzüne… Şiirde kolaydı… Sence yel oldum mu? Yel’den gayrisi sen oldum mu?
bazen; acı çeker acıdıkça ağlarız.bazen;çizmek isteriz şeklini,düşünmek isteriz gözleri bazen dokunmak ister tene uzak bir boşluktan bazen,gitmek isteriz biliriz gitmek dipsiz bir kuyu, acı versede vakti gelmez bir buluşmanın serçeleriyiz siste kaybolan.bazen;mendirekler yıkılır kalbimizde yıkılır limanımız,yıldızı tutamasakta avucumuzda. bazen, acı çeker acıdıkça ağlarız,bu kaçıncu yangında umut yoksa pencerende nasıl düşünürüz yarını bazen;rüzgarlarıda yorgun düşer kelimelerin,bazen aşk tek hecede susmaktır,firar edip gecenin orta yerınde buluşmaktır bazen. bazen zalimcedir,aklı başında akşamlar korkar.ve esmez rüzgarlar bazen sevgi emek işidir,ama her sevgi emeği kaldırabilirmi,bilinmez,bazen bilinsede öğrenilmek istenmez. vakti gelmez bir buluşmanın serçeleriyiz.acı çeken.
emre kardeşim aşk böyle birşey allah kolaylık versin aşka tutulanlara işin zor senin:)güzeldi şiir saygılar
Başka türlü yaslanamazdın yüzüne
şiirde kolaydı
sence yel oldummu.
yelden gayrisi sen oldummu?
Süper ötesi.
kalbini aşk ateşi terketmesin can.
sedef akkaya tarafından 12/12/2007 5:10:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
sedef akkaya tarafından 12/12/2007 5:12:11 PM zamanında düzenlenmiştir.