"sessiz sedasız git baba, Ardından bir ben ağlayayım Birde/ birde mi? Benden başkası da mı vardı..."
Ağzım uçum kenarlarında, Dualardayım-yalnız başına- Burası ellerinden daha da soğuk baba! Tenim arayışlarda/ kaybolmadan, Gel baba, evimizin “en” olan tarafına gel de otur!
Dün, beslenme çantamı evde unuttum En çok korktum yine… Belki gelmişsin diye/ gitme diye hani, Koşarak, hiç bakmadan sağa-sola Geldim baba, neden yoktun anlayamadım…
Sessiz sedasız gel baba! Gel ama/ parkın tahterevalli kısmını özledim, Hani binerdik ikimizde… Hani bilirdik ağırlığımızı, yine de aynıydık! Şimdi bir yanım öksüz baba, bir yanımsa hiç sorma?
Fotoğraf albümlerinde görüyorum resmini, Mutluluktan sıyrılmış gibiyim baba! Ben sevmeyi bilemedim En çok kıymetini… Şimdi anlıyorum neden terk ettiğini…
Biliyorum çok üzdüm seni, Mesela üç yıl (hiç) öpmedim nasırlı ellerini… Çocuktum, gençtim demenin anlamı yok! Şimdi her şey döndü güze/ dökülüyorum, İçimde sana ait ne varsa gözyaşlarımdan taşıyor!
Unutmadım baba! İnan o günlerimizi hiç unutmadım… Biliyor musun? —en çok seni sevdiğimi söyleyemediğim gün seviyorum baba! (en çok seni beklediğim günü…)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Babam'a… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Babam'a… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Şimdi her yanım sen kokuyor baba.. tebrik ederim şair seni harika bir şiir olmuş.. ve bende diyorum ki babam hayatta olsaydı ben hiç bir gün aglamazdım ama ne yazıkki gidince anlıyoruz kıymetini sabır diliyorum başka ne gelir ki elden saygılar..
Nasır olmasa yaşam olur mu acaba?