(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözyaşım Bir İntihar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözyaşım Bir İntihar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıyımda uçurum rengi Gece-gündüz aynı korkuyla, Çoğalan bir “elveda” Sessizlik kokan…
Ve ben bir ötede-
Beklentisi olmayan Zincirli bir kolye gibi…
Seni unutmadım… Biraz Öldüm… .................. Gölgemizin fırtınalı yürüyüşleriyle her gün yeni adımlar atarız hayatın çelişkili yollarına. Kapalı bir gökyüzüne bakarak usul usul göveririz mevsimler değişirken bu paslı haritada. Gömleğimizdeki düğmelerin açılıp kapanması gibidir ezberimizde savrulan zaman... Tebriklerimle dost.
Kıyımda uçurum rengi Gece-gündüz aynı korkuyla, Çoğalan bir “elveda” Sessizlik kokan…
Ve ben bir ötede-
Beklentisi olmayan Zincirli bir kolye gibi…
Seni unutmadım… Biraz Öldüm…
Hergün hergün biraz daha ölmüyor muyuz ki. Bizi bizden uzaklaştıran,kendine yapıştıran o gri ölüme yaklaşmıyor muyuz ki? Şiir çok güzeldi.Kutları.Saygılarla...
Öldüm…
sevgiler...