İnsan bazen müsait bir yerde inmek istiyor yaşamdan..bu size de ouyordur biliyorum..
yağmur tüm şımarıklığıyla toprağı ıslatıyordu piyano ve kemana aranje olmuştu yağmurla kuşların sesi fransız balkonun kıyısına kıvrılmış pasaklı kedi sanki birazdan olacakların habercisiydi..
niyetim; kaçamak bakışlarla uzaklaşmakken geçmişten eski hatıratta bulduğum mürekkep kalemle yazılmış bir şiir, okunurken bazı satır altları çizilmiş roman arasında kurutulmuş kırmızıgül yaprakları, boş sigara paketi üzerine tarih karalanmış, hep ânlara sıkışmış birkaç mutluluk fotoğrafı hadi korkma gülümse yine fotoğraftaki gibi sobelendin işte..
sonra mı; vivaldi sabahı betimlerken yağmura nâzire yaparcasına kirpiğin ucunda yuva yapar gözyaşları son perde! ahengi bozmamak için sessizce akar billur damlacıkları yol bellediği mimoza sarısı tende..
ah zaman! klâsik hüzünler silsilesiydi göğüs kafesimizde biriktirdiğimiz aman vermeyen ve nihayetinde kuru ekmek gibi bölüşemediğimizdi yalnızlığımız..
kalbime saplanmış kıymık parçasıydı hatıralar yağmur vivaldi şiir kedi kanatmak için bahaneydi sigara paketi fotoğraflar romanlar oysa; ziyadesiyle yetiyordu maharetli ellerle bestelenmiş zafer çığlıkları atan devasa dokunuşlar..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vivaldi Sabahı Betimlerken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vivaldi Sabahı Betimlerken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Guzellikten ote bir sey var bu siirlerde, anlami hep olmadik yerlere dokunuyor, siir gibi yaziyor ama ok gibi vuruyor yazar. Okuyup basa tekrar geldigimde bile bir daha okumam icin binlerce sebep siraliyor yazar. En yorgun dustugum sayfalardan birisi. Yurekten kutluyorum