Yokluğun köhneleşmiş sokaklarda Çınlayan bir melodiydi Dolarken kulaklara Tüm vücudum ürperirdi Eşsiz bir tat gelirdi dilimin ucuna Senden kalan öpücük kırıntıları..
Her köşe başında kokun eserdi Sineme hafiften Belki buradan çok kez Geçtiğimizdendi bu tanı.. Ayağının taşa takılışları kalırdı Göz sahnemde Ne zaman sensiz geçsem Mutlaka sekerdim bende Aynı yerde...
Martılarla simit paylaştığın Kıyıdaki sandalyen Hep bomboş olurdu Sanki herkes bilirmiş gibi Sana ait olduğunu Senin yerine oturur, Senin gibi paylaşırdım martılarla Fakat hiçbiri üşüşmezdi Simitlerimin başına Sana gelirlerdi, seni isterlerdi Seni…
Kapının önünde aç kalmasınlar diye Koyduğun mamalar da bitmişti Tekrar doldurdum Suyunu da yanına koydum İnanır mısın? Mahalle kedileri bile kızgın bana Dokunmamışlar günlerdir Açlığı yeğlemişler, Sanırım onlar da seni özlemişler…
Sabah koşarken yaşlı amca yine oradaydı Seni sorduğunda Gözlerim kaçtı bulutların ardına Konuşamadım, anlatamadım O da kalktı gitti yanımdan Bu kez ‘iyi günler gençler’ diye Dilemeden gitti…
Her şey, herkes seninle Önemsiyor beni Seninle bütün olmuşluğum, Seninle taşıp dolmuşluğummuş
Meğer beni ben yapan.. Senin oluşunmuş meğer Beni ‘SeN’ yapan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___meğer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___meğer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
his demiştin..gider ayak/bileklerimi kırıp, sesime dokunarak..sus gelmişti ki asla gidemeyeceğimiz yerleri fısıldar gibiydin aşktan sağır kulaklarıma ve ben ki sevgili duyuramamıştım sesimdeki çığlığı hiçbir zaman..şayet duysaydın..nashibine düşecek bir kalış olacaktı bütün gidişlerinden ödünç almış olduğum acılarım ki yüreğinde sakladığın duyguları, yosun tutmuş bir git ansızın gelip şah damarına saplanıyor delilenmelerinde ve sevgili/kavrayıp bileklerinden..önünü ve yönünü şaşırmış ses gibi kulağımdan önce yüreğime tekrar takrar çarpıyordum seni/aksi seni..dilindeki kor ateşi..yürek duvarımdan uzak tutmalısın bu gece ki gözlerinin elası şahit olmuştu yüreğimden düşen yemine..
(...)
sevgimle çokça..