Yokuşlar dolu hayatımızın Kenar taşlarıydı benim hayallerim Ve belki de O taşların çok oluşuydu Böyle sımsıkı sevebilmek seni..
Kıyılar boyu dalgaların eskittiği Aşklar misali Hüznüm bir dilek ağacında Boynuma asılmış darağacı ipi gibi..
Her an gibi o an bile Aklımda olan tek şeydi Uğruna nicelerden vazgeçebileceğim Minicik bir serçe misali yüreğin..
Ki ahşap sandık kokuları gibi Ağır bir sensizlik sinerken pencereme Yine fikrimi işgal eden tek bir şey İçimde parmaklıklar ardında Barındırdığım varlığın..
Hayatıma katıklaştığın günden bu yana Siyah beyaz filmler gibi bilirim Seninle yaşadığım eşsiz anılarım Ve belki ordan kalmadır Gerçek gerçek kokan acılarım..
Ömrümün bilançosu sana dair Ellerinde barındırdığın Söyle sevgili susma Su almış bir tekne ile Ne kadar ilerlenebilir daha?
Hesapladığın oldu mu hiç O yamalandığımız gün sayılarını Bant çektiğimiz anılarımızı Ve Batmasın diye kıvranışlarımı..
Kolay değildi, zorlaştırdık belki de Artık sorular kalır geriye Ne olacak ya da ne yapılacak? Ve artık iyi bildiğim tek şeydi; Ömrümü harcadığım, Harcandığım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yok (ol) uş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yok (ol) uş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatıma katıklaştığın günden bu yana Siyah beyaz filmler gibi bilirim Seninle yaşadığım eşsiz anılarım Ve belki ordan kalmadır Gerçek gerçek kokan acılarım..
Ömrümün bilançosu sana dair Ellerinde barındırdığın Söyle sevgili susma Su almış bir tekne ile Ne kadar ilerlenebilir daha?
Özeldi...
Sevgimle ..