Siz evet siz Ete kemiğe bürünmüş mısralarla Barışa bakan bir inceliğin zeytin dalı olabilir misiniz?
Kimin kirpiğini aralayıp b/aktıysam
Gözyaşına sebep kalbinde ki yanık harfleri gördüm...
Kimliğimiz recm edilmiş körpe dudaklarında seherin iğdiş edilmiş duygular helalden uzak İç boğuntusunda hevesini soluyan akşam Aşağılayan hakikat heyhat Biz rüzgâr eserken ağzımızdan zeytin dalı Başak sarı Siz turuncu tufanlarıyla vurdunuz göğün Güvercin bakışlarına Ömrümüzün özetini kumlara resmettiniz Gözümüzde ki acının panzehirini bilmezden geldiniz hep Köz köz y/andı bağrımız dönerken boşluklarımıza…
Ki bilmediniz yumruk kadar bir yüreğe güneşi nakşederiz Geceyi gösterirken yer yer göveren gölgeler Kıymıklarımızdan yeniden doğarız Zira biz yağmuru perçemlerinden içen güneşin çocuklarıyız….
Berceste dünlerimizden aşk deyişleri feveran olsada Dökülür gül yaprağına Mem u zin’den gam tazesi nükteler Türkülerimiz ayrı acıtır mabedimizi Irkımız Anadolu Lehçemiz aşikâr Dengbejler sarar yaralarımızı Kızılca kıyamet kopar iç seslerimizde Fırat’ın bendinde yakamozlanıyorken bakışları çocukların Bir eksikli ömür daha çoğalır soluğumuzda Bir vicdan gibi durur ölüm kaşlarımızın eğrisinde…
İçimizin kuyularından yüzümüze vuran seller Kaç elekten geçer bilir misiniz?
Biz susarız buğday tenli cümlelerle Ölüm sevdalı bakar gençliğimize…
Ve düşer ılgıt ılgıt bir türkü aklın özgür yanına Yâdına kalır acısı ve ağırlığı Çoğalır ülkemin göğüs kafesinde Z/âlimin saltanatı Boğulur bir halkın yalın türküsü küller içinde Resimler çizer ardı sıra yanıtlar arayarak susan bir kadın Bir muska misali s/özünü boynunda taşıyarak…
Kim siler söyleyiniz insanın insana miras ağız pasını Kim siler zalimin sesinin tarazını b/eşikteki bebelerin kulaklarından?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sinir oluyorum zaten bu amerikan icadı obez görünümlü GOOLE yazısına
anlaştık:)
Bu arada tanıyoruz elbet birbirimizi Ki... Peygamber Efendimiz (A.S.M.), “Ruhlar, toplanmış cemaatler gibidir. Onlardan önceden birbiriyle tanışanlar, iyi anlaşırlar. Tanışmayanlar ayrılırlar pek anlaşamazlar” buyurmuştur.
Berceste dünlerimizden aşk deyişleri feveran olsada Dökülür gül yaprağına Mem u zin’den gam tazesi nükteler Türkülerimiz ayrı acıtır mabedimizi Irkımız Anadolu Lehçemiz aşikâr Dengbejler sarar yaralarımızı Kızılca kıyamet kopar iç seslerimizde Fırat’ın bendinde yakamozlanıyorken bakışları çocukların Bir eksikli ömür daha çoğalır soluğumuzda Bir vicdan gibi durur ölüm kaşlarımızın eğrisinde…
...
Güneydoğu'da kardeş türküler mahzun; katil, cesedin sevgilisi
Filistin'de çocukların tek oyuncağı taşlar...
...
sayın KARADAĞ
duyarlı ve güçlü iç sesiniz öyle çok şey anlatmış ki,
gölge yapmak istemem yorumla
sadece çok faydalandığımı ve dersimi aldığımı bilmeniz için geldim.
ulusal düzeyde güçlü bir anlatım.
doğrusu şiirde çıtanız çok yüksek
hem kıskandım
hem de şiir adına çok sevindim.
ve
dahası bu çağda,İNSAN adına ,DÜNYAMIZ adına bu kadar DUYARLI yüreklerin olması beni inanılamz mutlu etti.
Ve düşer ılgıt ılgıt bir türkü aklın özgür yanına Yâdına kalır acısı ve ağırlığı Çoğalır ülkemin göğüs kafesinde Z/âlimin saltanatı Boğulur bir halkın yalın türküsü küller içinde Resimler çizer ardı sıra yanıtlar arayarak susan bir kadın Bir muska misali s/özünü boynunda taşıyarak…
insan bilmeden seviyor. kokuyu, yolu, yordamı... seviyor diye başka acıları, eli değiyor diye... insan öğreniyor sonra, kirleniyor. biri buna güzel desin...
- ALLAH-azze ve celle...
silemez başka kimse de:)
ne güzelsin sen..seni bana bildirene şükür...