dar vakitleri anlatmaya toplanmış ordular, keskin dil kullandılar bitirmeye doğru kaygıları. (olmadı.
büyüktü göğün anlamı bana sorarsanız göğden büyüktü sesini yağmurdan alan bir çocuk tanımıştım saçlarını denize bakan yalnızlığından tarardı.
kum ne ifade ediyorsa onu söylerdi mehtap geldiğinde karşısında duran hayat, zorba ve kışkırtıcıydı âh suyu, sudan başkası bilse…
çıkarıldım çıktım oyunlarından ve dedim ki: iyi oldu bu karanlığı dövüşüm şimdi sesim uzaklara tam oturdu… berberlerde en az üçüncü el gazeteler en az üçüncü el aşklara ve kötülere benziyorken daha yılanlar kendini haklı bulurken ötekiye koynumu yolladım sürünce gevişini bitirerek geceyi aldım ağzıma soğuk suyun tahminleriyle çiçekler kondu ay’ın avcuna.
elmanın içindeki merdiven maddesevici güzel gözler kıstırdım kendimi ve aldım kaçırdım cennetin aynasına hiç olmadıysa saçlarımı taşırdım bildiğim dağlar kardan alıntı yağışı beklenti, sönüşü olası ve bir gün ötekiye giden koynum hakkın ormanı… güzelce tavşanlar, çocukluğumla o çocuğa denizi yatırdım verdim önüne neyse kara olan neyse ak işte insan olmak, işte insan olmak!
adın gibisin dedim kanatların var, kanatlarınla ama ben dediğim
uçurumun ucunda kalırsam hayatın ortasında yapayalnız kalmış çocuk gibi, diyemem çiçekler güzel… ellerim kör işçiler
diyemem.
büyük acılar içerisinde başımı çevirdiğimde anlamıştım dünyanın ilerisindeyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok Kuyu Çok Yol şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok Kuyu Çok Yol şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi ise uçma zamanı ...
Kutluyorum sevgilerimle