Norveç Başbakanı, Quisling ulusalcı halka faşist baskılar uyguladı Quisling savaşta ordunun yakıtını kesen yabancı petrol şirketlerini savundu Quisling ülkesinde yabancı devletlerin bayraklarını dalgalandırdı Quisling ülkesine ait adaları komşu ülkelere işgal ettirdi. Quisling savaşta ölen vatandaşlarına "kelle" dedi. Quisling ülkesini istila eden Hitler’e "sayın" dedi. Quisling ülkesinin Hitler’e kayıtsız şartsız teslim etti. Quisling 1945 ’te kurşuna dizildi...
II.
deniz fenerini, gemicikleri, villaları, yıkılamayan 16/9 gökdelenleri, torba yasalarla çiğnenen yargı kararlarını, Ergenekon rezaletini, Balyoz kumpasını, sahte CD’leri, gizli tanıkları, tapeleri, hava alanlarını, tarumar edilen ormanları, GEZİYİ, destan yazan gençliği, Berkin’i, Ali İsmail’i ve diğerlerini... TMSF’nin el koyup yandaşlara peşkeş çektiği şirketleri, TMFS’nin tek kişilik ihalelerini oldu bittiye getirilen ihaleleri, ayakkabı kutularını, para sayma makinalarını havuzlarda toplanan yüzlerce milyon doları, Uludere’yi, Reyhanlı’yı, MİT tırlarını, Musul’da kaçırılan konsolosluk çalışanlarını, IŞİD’i, Nusra’yı, El Kaide’yi, Yasin El Kadı’yı, Suriye, Mısır, Libya fiyaskolarını, Libya’ya çantayla taşınan yüz milyon doları, bir gecede sıfırlanan milyarları, yedi yüz binlik kol saatlerini, çikolata kutularının altına döşenen dolarları, Bilal’in vakfını, Binali’nin mahdumlarını, Reza Zarab’ları, açılımı, süreci, dört yüz milyar dolar borcu, Alo Fatihleri... ASLA, AMA ASLA UNUTMAYACAĞIZ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Quisling... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Quisling... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer hocam, merhaba... siz zaten gereken herşeyi yapmaktasınız... en azından ihanet odaklarını desteklemiyorsunuz... onları destekleyenleri vatan sevgisine yönlendirmek için elinizden gelen herşeyi yapıyorsunuz...
O küfür işini ben çok yapıyorum ama sadece küfretmekle olmuyor. Yapışıp kaldığımız koltuklardan kalkmak lazım.
Selam ve sevgilerimle.