her renk güzeldi ilk başta enflasyonun enfes kıvırtışlarında terkedişti doğum bir hiç olarak doğduğunu bilemeden ne çok sabır çekme arzusu var ettik, kısır olduğumuzu bilerek.
anlaşılması güç, bir güçtü beni tutan yaşamamak için taraf tutuyorduk lunapark da dönmeyen dolap çarpışmayan araba ne çok düzdüm ne çok yılan
yaşadım dedim sırf istedi diye, o istedi diye söz dinlemedim erk ekleri topladım gelecek hurdacılarından üzerine yürüdüm geçmişin içi geçmiş bir kabağın başa kalkmasıydı burukluk tuhaf bir suskunluğa sahip olduğumu fark ederken ne çok ısırıldım ne çok kuyruğuna basılan oldum ama yüzümü asla boyamadım aynalar hep pisti, biliyordum yutkunmakla sevişmekti gönül tanzimatı tenzilatlı biletler sonrası angarya bir fuhuşun tam ortasında silahı kaybeden polis ve kırık bardaklar arasında nefes nefese itfaiyeci normal de uzun uzadıya açardım şu iki mısrayı nedenliydi, üşüdüm.
serüvenin levelsiz savaşlarında kimseye söz geçiremediğimin alıntısıydı tarihin ben en çok kendime yalan attım en çok ben terk ettim ve yalnız bıraktım ve suçladım sonrada biraz okşadım yine de tarihi
iç çekimlerin dışa savrulduğu resimdi en çok da özlediğin birinin, seni hiç özlemediğini anladığın da iadeli tahahhütlü depremler kırparken kirpiğimi sözünü edemediğim varlar silkeledi bir gülün peşinden bahar da hafif yanık us’suz susuz ve yılan
kalıcı ruj lekesini çıkartabilen sermayeler bozuk paralarıyla karartabiliyorlardı devinimsiz kelimelerimizi siyahbeyaz, kaç devrim kırılganlık taşıyordu yalnızlığın sepya ayaklarında içi boşaltılmış balon gibiydi zehri kalmamış her aşk biraz biraz bana benziyordu öylece gece bir trafik polisi uzatırken dudağıma alchol metre dudaklarıma kolonya sürdüm ve aldılar ehliyetimi aynen öyle yaşamaktan kimi zaman hep es geçildi sorularım.
ısırıldığımızı anlamayacak kadar sözsüz kalmıştık kitap kapandı dürüldü defterlerimiz fark edemediniz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sırf istedi diye, yaşadım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sırf istedi diye, yaşadım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"en çok da özlediğin birinin, seni hiç özlemediğini anladığın da"
o tartıyı kurduğunda seninkileri bi tarafa onunkileri diyer tarafa koyduğunda seninki ağır bastığında sen tartının başında şaşkınlığınla kaldığında o ağırlığı her azanda hissettiğinde ve o azalar hala onu zikrettiğinde ...
fark edemedim ne yazıyorum ben yaa:) yorum yazacaktım..
o tartıyı kurduğunda
seninkileri bi tarafa
onunkileri diyer tarafa koyduğunda
seninki ağır bastığında
sen
tartının başında şaşkınlığınla kaldığında
o ağırlığı her azanda hissettiğinde
ve o azalar hala onu zikrettiğinde
...
fark edemedim ne yazıyorum ben yaa:)
yorum yazacaktım..
tebrikler .güzel şiirdi...