‘Keşke’lerden ibaret kalanlardı gıcıklayan boğazımı Ne çok varmış hayatımda meğer pişmanlıklar Oysa ; Her nefes alış bin şükürdü oluşunda Her nefes bin dua..
Ve ‘belki’ musallat olmasaydı düşüncelere Devirmeseydi azim kulelerimi ‘keşke’lerim Bu kadar bilinmezdi ‘belki’de birçok şeyin değeri ‘Belki’ gelişindi perde arkamdaki güneş ‘Belki’ doğuşundu sıcacık dünyama..
Ve ‘İyi ki’ dediklerimiz ‘keşke’ hep bilselerdi kıymet Bir bedenin en önemli parçası olmuşcasına Mesela övünselerdi bir başa taç olmaktan Her nefeste ‘iyi ki’ ile başlasaydı cümleler..
Ve o cümleler Başladığı gibi bitseydi Hem başı ‘iyi ki’ hem sonu.. Anlatım bozukluğu olsaydı kime ne Yeter ki sadece değerli kalsaydı...
‘Keşke’ hep en kıymetlisinden.. Nefes gibi… Yaşam gibi… Yaşanılan gibi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__keşke_belki_iyi ki__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__keşke_belki_iyi ki__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
verirken iyiki deriz,, sonra bastırılır doyumsuzluğumuz,, bir zaman da böyle geçer,, sonra başlarız yine belkilere,, medet umduklarımız,,unutturur sahip olunanları,
mısralar sayfada sanki dans ediyor içli içli sıcak bir nefes gibi resimle bütünleşmiş bir güzel ruh vardı sayfada yazan kalemi kutlarım sevğilerimle.............
verirken iyiki deriz,,
sonra bastırılır doyumsuzluğumuz,,
bir zaman da böyle geçer,,
sonra başlarız yine belkilere,,
medet umduklarımız,,unutturur sahip olunanları,
kaybederiz sonunda,,
kaybettikçe kazanır,
kazandıkça yitirilir kazanılan ne varsa,,