Senden sonra ilk kez Penceremin demir parmaklıklarına sarıldığımda Ardından bakarken düşlerim, Umutlarım, Geleceğim, Adımlarının nasıl kararlı olduğunu, Bir kez bile geriye bakmadan uzaklaşırken İçimden limeler alıp gidişini Anımsadım bir an..
Yine soğuktu bu demir parçaları, Yine buz gibi ve paslı Gidişine şahitti Tırnaklarını geçirip umudumun orta yerine Şahitti işte; Derinlerime işlemiş her adımında Derinleşen yarama..
Islanmış yanaklarım da aldı nasibini Ben ağladım yine ağladım Kabaran hıçkırıklarım ardından O soğukluğunu hissettirdi Tıpkı gidişin gibi, Gidişindeki ürperişim gibi..
Penceremden içeri uzanan yeşil ağacım O vakit kupkuru bir sarıya döndü Ve arızalanmış bahçe kapım İzin vermez gibi bu evden çıkışına İzin vermez gibi Bir ömrün yıkılışına..
Çürürken bedenimin sol bölümü Dediğim gibi arkana dahi bakmayışın.. Uğruna ne hayatlar hiçe sayılır Nelerden cayılırdı tek kalemde, Ki uzansaydı ruhuma sevişlerin Bir ömrü harap etmemişcesine..
Kanadı bir sevdanın bir kanadı Diğeri kırık.. Ne yine havalanabilecek mutluluk Ne ölmeden gömülecek Paslı demir parmaklıkların ardında Yine bekleyecek hayalleriyle..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_____Sonra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_____Sonra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşgaller kuşandım sensizliğinde/sessizlik bir büyülü zaman ki kirlenmedim hiç/yüreğimin üzerine oturduğumda kanatırdı dikenlerim ve bil ki sevgili; tarifi mümkün olmayan acılardan/ sancılardan ve tekin olmayan yerlerden sadece ama sadece kendime/sana döneceğimi bilerek adım adım akıyorum içime (içini yerim dediğim düştü yüreğime şimdi) ki sözler büyütürken sana/her durakta gölgelerin kaplar yüreğimi ve ben ki sevgili girerim içine/ derinlerine..yarı açık unutulmuş kapılarından içeri/tüm çağlarından geçerer/kumdan kalelerinden/sularından ve aldırmadan kainatın tüm günahlarına/kaç kavim yok edildiyse bir o kadar ağıtlar yakarak ki parmak uçlarımda dokunsallığımın ateşi..dönemiyoruz bil/iyorum..gitmediğimiz yerlerden kendimize ..
(...)
sevgimle çokça..
eksik susmalar tarafından 3/1/2013 8:08:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
(...)
sevgimle çokça..
eksik susmalar tarafından 3/1/2013 8:08:17 AM zamanında düzenlenmiştir.