Açık denizlerden kopup gelen bir tsunami misali hırçın, Bin kaleş mermisi kadari kızgın Darbeler indirdin yüreğime…
Sitemim sana yar, ne olurdu, sana yakınlığımı bunca mesafelere sığdırmasaydın? Yıllarca kovaladım durdum, uzanıp bir gonca gül misali koparmak istedikçe sen, çıktın gittin hayatımdan bir alaycı gülücükle bir deli sevdaya atarak.
Kapatılamaz mesafelerin deli dolu koşucusuydum. Kovaladığım meğer acılarımmış. Sırtımda çuvalım hep acı dolu, taşınır gibi değil… Acıyarak bakmayın öyle, Sevdaya kaptırıp da yüreğini, aklını yitirmiş ilk mecnun ben değilim!
Ben, dağların devasa çınarıyım. Deli poyraz döker yapraklarımı kurumadan Ve mutlulukla konan kuşlarla dolmaz dallarım.
Bırakıp da beni gitmeseydin ölür müydün sanki? Bir vedalaşmayı bile çok gördün, Ölür müydün bir kerecik deneseydin? Çok şey mi istediğim? Sana olan sevgimi anladığın zaman, Kendini ne kadar büyük bir aşktan mahrum bıraktığını anlayacaksın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DELİ SEVDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DELİ SEVDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O zamanda iş işten geçmiş mi olur acaba. Her şey gününde, zamanında yaşanırsa güzel. Bazı değerleri kaybedince tadı tuzu kalmıyor. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla...