başlangıcım iki çizgi arasına sıkıştırlmış noktaydı herkesin beklediği o mükemmel sıçrayışı yapamadım, yapmadım, yapmazdım..
yüzü sirke satanların ellerinden kahve içmedim fala inananlardan sayın beni kırk yıllık hatra emin değilim..
binlerce duyu organıma söz geçirmek zor hatta deve bile hendeği atladı bu zaman zarfında önüme kurulan sofradaki her kuralı çiğnedim zarfın içine sıkıştırılmış sözcüklerin yazılı olduğu kağıt parçası olmak zamandan kaybetmeme vesile.. Akif amca ve Sabiha teyzenin x insan adına düşüncelerinde oluşturdukları mayınlı arazinin temizlenme programına konuk edilmek için verilen çabayı hayret gözlerle izleyemiyorum o gözler daha mühim vakalar için bana lazım..
ruhunu göğüs kafesine teslim etmeyenlerle konuşmadım hiç en sevdiğim organa güvenirim aşk acısını ona endekslemiş olsalar dahi..
üçyüzaltmışbeş altı .. ifadesi dört mevsimin beş altı olmayışı oniki ay adını oniki parmak barsağımdan alırken bağırışımı duymalıydınız. çalıntı ama inananı çok! saatin duruşuna anlam verebilirsin beyninin hayır! küçük oyunlar oynamalısınız hayal gücünüzün sizden güçlü olduğuna kanaat getirdiğinizde farklı bir noktada başlamamanız için hiçbir neden yok...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
verilen ve kazanılan nokta... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
verilen ve kazanılan nokta... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ruhunu göğüs kafesine teslim etmeyenlerle konuşmadım hiç en sevdiğim organa güvenirim aşk acısını ona endekslemiş olsalar dahi..
GÜNAYDIN DOST YÜREK ; İNSAN HAYAL ETTİĞİ SÜRECE YAŞAR....BAŞKA BİR DEYİŞLE YAŞAMA UMUDU ARTAR HAYATI SEVER....ÇOK ÇOK GÜZEL VEE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ... SELAM VE SAUGIMLA.
Yürek sesin hiç susmasın........
Saygılar