Ceberut düşkünezen yollarında dolansın kaldırama başını benzin sararsın solsun O güzel dudakların gülemeden morarsın doğrultama belini yaşamın dertle dolsun…
yaralansın yüreğin şifasız derde düşsün beni deli ederek azap verdigin icin. Hasretle geçsin ömrün gurbet elde sürünsün Beni sensiz bırakıp hasret ettiğin için
tükensin bütün ömrün ızdırapla matemle hiç bitmesin kederin acıların bitmesin gün yüzü görmeyesin her gün geçsin sitemle seni bulsun her bela kapından hiç gitmesin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEDDUA-2... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEDDUA-2... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şişirinde birilerine fena kızmış gibisin..Hoş biliyorum sen insanlara ne kadar kızarsan kız böyle beddua etmezsin ya vardır elbet bir hikmeti diyorum...Haaa bu arada bu şiiri kaydettim...İleride kullanabilirim.
Aslında bu şiirden güzel bir şarkı çıkması da muhtemeldir...Neden olmasın ki: '' Dilerim Tanrıdan gülmesin yüzün'' diye başlayan şiir de bir beddua değil midir...O bedduadan nasıl öyle nefis bir şarkı çıktıysa bundan niçin çıkmasın?
Beddua doner dolasir insanin kendisini bulurmus derler...:( Bu kapsamda Allah kimseye beddua edilecek durum yaratmasin dilerim.Ancak konu degil de siir olarak nitelendirildiginde emek verilmis, güzel bir siir ne de olsa duygularin en gercek en aci hissedileni ile yazilmis...
Büyük aşklar büyük nefretlerle başlar ve biter demiş atalarımız. Hangi atamız demiş merak etmedim. Fakat şiir bekleyen ve beklemeye devam edenler için, Karşılığını hakkedememeiş duygular besleyenler için, Belki de sadece "vehmedenler" için... Huzur dolu mısralar içeriyor. "Ohhh" diyesi geliyor insanın... Bu vesile ile bizi günlerdir yokluğa mahküm eden değerli şair ve yazar ağabeyimize en kalbi "Hoşgeldin" lerimizi ve "Özlettin" sitemlerimizi sunuyoruz. Selam ve saygı bizden.
Özlemiştik seni..Hoş geldin.
Şişirinde birilerine fena kızmış gibisin..Hoş biliyorum sen insanlara ne kadar kızarsan kız böyle beddua etmezsin ya vardır elbet bir hikmeti diyorum...Haaa bu arada bu şiiri kaydettim...İleride kullanabilirim.
Aslında bu şiirden güzel bir şarkı çıkması da muhtemeldir...Neden olmasın ki: '' Dilerim Tanrıdan gülmesin yüzün'' diye başlayan şiir de bir beddua değil midir...O bedduadan nasıl öyle nefis bir şarkı çıktıysa bundan niçin çıkmasın?
Selam ve sevgilerimle.