(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEHİR YORGUNU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEHİR YORGUNU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KARDEŞTEN ABLAYA ÇOK GÜZEL SESLENİŞ .AFET HANIM GERÇEKTEN BU GÜZEL ÖVGÜLERİ HAK EDEN BİR YÜREK VE KALEM.DOSTLUĞUNUZ EBEDİ OLSUN.DEĞERLİ HEMŞERİM USTA KALEMİNİZE ,VEFALI GÜZEL YÜREĞİNİZE SAĞLIK TEBRİK EDİYORUM YAZAN,YAZDIRAN HER İKİ YÜREĞİ. BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN. SELAM SAYGIMLA.
Daha önceye sen dahil kimseye söylememiştim, üstat Bahattin Karakoç bana çağlayan nehir gibisin ummana koşuyorsun demişti. Şimdi onun sözlerini hatırladım ve hemen hemen aynı şeyi söylemen hoşuma gitti doğrusu. Yorgunum gerçekten yorgunum, şahsen tanıyanlar da bu yorgunluğu gözlerimden okuyorlar zaten. Çok sevindim bu şiire kardeşim, çok mutlu oldum. Rabbim de seni mutlu etsin her zaman. Selamlar.
hocam harika bir eserdi. yazılan kişi de eseri hak edecek değerde biri. şiire gelince; hece yazmak isteyen herkes bu şiiri en az bir kaç defa okumalı. şiirde dört ayak var. ve hiç bir anlam bozukluğu yok. kıtaların olması gerekenn raf yüksekliği her okuyanın boyuna göre. ya ne di,yeyim. bu kalem bir başka. imrendiğim 4 kalemden biri. harika yazıyor. saygımla. eyvallah....
YAZGI24 tarafından 2/25/2013 9:39:42 AM zamanında düzenlenmiştir.