(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOFTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOFTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şeyden anlarız güya ustayız Rallici oluruz bazen pistdeyiz Kafayı sıyırmış biraz hastayız Aslına bakarsan erbâbımız yok..
Dost hocam içimden gelerek yazdım ama konuyla ne kadar ilintisi var o sizler kalmış. Yine anlam dolu bir eser okuttun bize yüreğini usta kalemin kutladım muhabbetle selam ve DUA ile kalın.
Gören farkedemez aranmayız hiç Biraz savruğuzdur taranmayız hiç Sevgili bağında ar anmayız hiç Bir selam savacak ahbabımız yok . Felek fendi fahiş, zor anlaşılan Tevhit eyle kalbi haktan aşılan Çekilmedik dert yok dağlar aşılan Emek yüzü görmeyen bitabımız yok
yok,sul :))
yahu bunu devam edeyim bari fena olmadı :))
yok,sul tarafından 2/14/2013 9:01:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
Biz ki; doğrulukta âli makamız Bir araya gelmez iki yakamız Önemli işlerde olmaz şakamız Kulağı sağıra hitabımız yok.
Şu dizelerde ki mesaja bayıldım hocam.kelimelerin en güzelini sarfetmek isterdim ama buna biraz yetersiz kaldım.:):):).yüreğine sağlık hocam saygılarımla...
Üstadım sitemkar dizmişsiniz cümleleri.... Zümer-9 Yoksa geceleyin secde ederek ve kıyamda durarak ibadet eden, ahiretten çekinen ve Rabbinin rahmetini dileyen kimse- o inkarcı gibimidir- Resulum; de ki hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu ? Doğrusu ancak akıl sahipleri bunları hakkıyla düşünür...
Canınızı sıkmayın üstadım... Görenle görmeyen bir değildir...Selamlar , saygılarımla....
ÜNSÜZ ŞAİR... tarafından 2/14/2013 1:42:23 AM zamanında düzenlenmiştir.