Kulağımda patladı sana ithaf edilmiş sözler Her iltifatta bir ard niyet aradım; Kıskandım seni, seni anlayamadım…
Şimdi duyduğum pişmanlıklar fayda etmiyor ne yazık ki… Bir umut gittiğim istasyonda Son tren, gene getirmiyor seni bana; Gene ellerim boş dönüyorum sokağıma…
Çıkıp da ‘geri gelmez o,’ diyecek yürekliliği göstermedi hiç kimse ‘Bir gün öğrenecek kendiliğinden,’ deyip geçti herkes. Son trenden inişini beklemem bu yüzden. Gidenin geri gelmediğini öğrenemedim. Öğrenmek zor… Seni sabırla beklemeyi sürdürüyorum. * Alıp verdiğim nefeslerin toplamısın sen Sensiz bir tek nefes bile alamıyorum Büyücü müsün? İspritizmacı mı? Hipnozcu mu? Nasıl bir şey olduğunu çözemedim senin… Tarifini yapamadığım bir bağımlılık içindeyim.
Bir tren getirsin işte, karşılayayım, ne olur İnişini göreyim bir, Sımsıkı sarılışını boynuma
İnsan ışığını yitirince gözlerini de yitiriyor Bulamıyor yolunu Sen benim can suyumdun İçememek seni, her gün canımdan ediyor… dedim ya, sen bambaşkasın, yokluğuna dayanılmıyor… * İnsan düşmeye görsün bir düşün içine Beklediğim her trende, gördüğüm yüzlerde, Aradığım neydi, kimdi? Sen vardın düşümde, Sen bir silüet olarak yoktun gözlerimde Yani unutmuştum, Bu tutkulu bekleyişe karşın unutamadığım sensiz olamamamdı… Benim beklediğim, bir düşten ibaretti. Seni asla unutmadım, Düşlerin çabucak unutulmasına karşın Seni ararken, bulamadıkça, gülüyorsun halime, Biliyorum oradasın, Benim bulunduğum yerde Aldığım her nefeste…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR TUTKULU BEKLEYİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR TUTKULU BEKLEYİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan düşmeye görsün bir düşün içine Beklediğim her trende, gördüğüm yüzlerde, Aradığım neydi, kimdi? Sen vardın düşümde, Sen bir silüet olarak yoktun gözlerimde Yani unutmuştum, Bu tutkulu bekleyişe karşın unutamadığım sensiz olamamamdı… Benim beklediğim, bir düşten ibaretti. Seni asla unutmadım, Düşlerin çabucak unutulmasına karşın Seni ararken, bulamadıkça, gülüyorsun halime, Biliyorum oradasın, Benim bulunduğum yerde Aldığım her nefeste…
Güzel şiirdi üstadım beğeni ile okudum, Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın....... Saygılar selamlar.................
Beni böyle sev seveceksen Olduğum gibi göreceksen Girme gönlüme girme ömrüme Ne dertliymiş bu diyeceksen ....
Hangi birliktelik olursa olsun mutlaka hoşgörü ve güven olmalıdır...Hangi birliktelik olursa olsun o güveni her iki taraf birbirine vermelidir...Sevgi derecesizdir...ve değeri kaybedince daha iyi anlaşılır...
Beklediğim her trende,
gördüğüm yüzlerde,
Aradığım neydi, kimdi?
Sen vardın düşümde,
Sen bir silüet olarak yoktun gözlerimde
Yani unutmuştum,
Bu tutkulu bekleyişe karşın
unutamadığım sensiz olamamamdı…
Benim beklediğim,
bir düşten ibaretti.
Seni asla unutmadım,
Düşlerin çabucak unutulmasına karşın
Seni ararken, bulamadıkça, gülüyorsun halime,
Biliyorum oradasın,
Benim bulunduğum yerde
Aldığım her nefeste…
Güzel şiirdi üstadım beğeni ile okudum,
Yüreğine kalemine sağlık
Yürek sesin hiç susmasın.......
Saygılar selamlar.................