Sızlanma yaralar bir gün kabuk bağlayacak Sızlanmazsan en büyük ikramiye senin olacak, O sana ve bana ait belalardır ancak, Dayanarak aşacağız bunları, bir gün son bulacak!
Somurtma kurban olayım sevdiğim yar, Şu masum yüzüme bir gül, bak ne var! Donuk gözlerinde hilal gibi kaşın var, Unutma gülücükler belalarımızı savar!
Yaşadığımız günler hayatımızın tanığı Onlara sor da hayatımızı bir tanı, Her mevsimde açan bir gülsün takma kafanı; Dünyalar serilse de önüne unutma eski anıları!..
Kim bu aşkları arzularda düşerse dara, Muhteşem umutlar sarar bedenlerini bir anda Malımız mülkümüz aktı gitti bulanık sulara, Ey Allah’ım! sevgimizi birleştir bırakma bizi alaca karanlıklara!..
Not:Dalgalı geçen bir dünya da,yaşanmışlıklara armağan bu Mısralarda... 29.12.2012 19.45-20.10 Çengelköy/İST EROL KEKEÇ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİĞİM YAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİĞİM YAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim bu aşkları arzularda düşerse dara, Muhteşem umutlar sarar bedenlerini bir anda Malımız mülkümüz aktı gitti bulanık sulara, Ey Allah’ım sevgisiz bırakma bizi (ALACA)karanlıklara!..
Evet kalem ne yazacağını iyi biliyor filozofca cümlelerle süslenm,iş güzel bir emek yürekten tebrik ediyorum