Aşk darağacına çekilir mi,heyhat! Gökten yıldırımlar düşse içinden çıkar,aşk Kimse sevinmesin asla yok olmayacak bu hayat; Vatanın bağrına saplansa da zehirli bıçak Şehitlerin kanı,hainleri ininde boğacak!..
Yansa da anaların yüreği,goncalar tomurcuklanacak! Bir Millet ki,tarih önünde diz çöktü ve de diz çökecek, Yamyamların gözünü kanlar bürüse,ne olacak Üstümüzdeki külleri savurduğumuzda,el alem divan duracak, O günleri bir bir sayıyoruz, bakalım o gün kim yanacak!..
Ağlama ey anam!ağlama,ağlamak değil kaderin bir bak, Güneşin doğumu çok yakın,aydınlanıyor tüm hayat! Çoluk çocuk ezilse de bu gün,yarın onlarda haykıracak Bunları kim durdurabilir,şimdiden haykırıyorum olanlara inat, Bu millet vaktini iyi bilir,ne zaman çifte atıp ne zaman kişneyecek!..
İçimizdeki Millet sevgisi, şovenizmden uzak Herkes ne oluyor diye şaşmasa inanın iyi olacak, Irkların üstünlüğünü savunmuyoruz,aldanmayın bunlara bakarak, Allah’ın özgür kulları bundan sonraki hayatı yazacak, İbrahim’i yoldan giden, ancak Millet nedir anlayacak!..
Bir inanç ki herkes onun sırtından geçinme peşinde, O zaman Millet nedir diye,sormadan edemiyoruz işte Güç sahipleri elinde megafon, Milleti kandırma derdinde; Deli gömleği giydim,Hakka şahitlik edeceğim her yerde Çiğnense de bedenim,Milletimi heder etmeyeceğim hiç bir emele!..
Millet dedikse Milletiz işte,hemde medeniyetler öğretmişiz herkese, Mekkenin Ebu Cehilleri,13 yıl ne çektirdi Allah’ın elçisine, O gün başladı bu Milletin ne çekeceği,bu yol üzerinde Biz yolunu bilen bir Milletiz,Resul rehberdir önümüzde Mutlak galip Allah’tır,Allah düşürür mü kendi dostlarını zillete!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZİLLET YASAK BU MİLLETE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZİLLET YASAK BU MİLLETE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.