(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEĞERLİ, KARDEŞİM.pAYLAŞMAK GİBİSİ VARMI ?ONUN VERDİĞİ HUZUR HİÇ BİR YERDE YOKTUR.bEN AMELİYAT İÇİN 1 AY İZMİR EGE ÜNİVERSİTESİNDE YATTIM VE HER GÜN KUŞ BESLEDİM.eKMEK KOYMADIĞIM ZAMANLARDA VALLAHİ GAGALARIYLA CAMI ÇALARLARDI VE KOYUNCA ÜŞÜŞÜP YERLERDİ.ONLARI SEYRETMEK O KADAR GÜZEL BİR ŞEYDİKİ,.eŞİM BİLE ŞAHİT OLDU,HAYRET ETTİ.MADEMKİ EKMEĞİNİN YARISI SANA YETİYOR,SEN BU İYİLİĞİNE DEVAM EY KARDEŞİ,M .ALLAH GÖRÜR İYİLİK YAPANI.ONLAR MUTLU AMA SEN NE KADAR HUZURLUSUN KİMBİLİR.SADECE İNSANLARA İYİLİK YAPACAK DEĞİLSİN .O AĞZI DİLİ OLMAYANLAR SANA NE KADAR DUA EDİYORLAR KİMBİLİR.İNŞALLAH ALLAHIN SEVGİLİ KUULLARINDAN OLURSUN KARDEŞİM.ALLAHA EMANET OL....
SEVGİLİ KARDEŞİM,ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZEL VE ÇOK ANLAMLIYDI.KUTLARIM PUANIM TAM.ŞİMDİ ŞİİRİNİZE VE YORUMUMA UYGUN İKİ GÜZEL SÖZ EKLİYORUM.HOŞÇAKALIN.
Çin Atasözü Okumasını bildiğin taktirde her insanın bir kitap olduğunu görürsün.
Hz. Mevlana İnsanlar ağaçlardan ders almalıdırlar. Ne üzerlerinde barınan kuşların, ne gölgelerinde yatan insanların ne de verdikleri yemişlerin hesabını tutarlar.
Varlıklar içerisinde en şerefli ve en mükemmel olanı insandır Allah onu en güzel şekilde yaratmış ve yeryüzüne göndermiştir Bundan dolayı sevgiye en lâyık olan da insandır
BAK DEĞERLİ KARDEŞİM. EĞER BİR EŞ SENİ BİR ÇOCUK YÜZÜNDEN TERKEDİP GİTMİŞSE ONDA DİN ,İMAN ,VİCDAN YOKTUR.EĞER AYNI ÖZÜR ONDA OLSAYDI SEN ONU TERKEDERMİYDİN. BİR SÜRÜ ANASIZ BABASIZ ÇOCUK VAR BİR TANE ALIP BÜYÜTEBİLİRDİNİZ.MESELA BENİM GÖRÜMCEMİN OĞLUNUN ŞEKER YÜZÜNDEN ÇOCUKLARI OLMUYORDU ,BİR ÇOCUK ALDILAR,SENEYE OKULA GİDECEK.SEN HİÇ ÜZÜLME KARDEŞİM.NİYE EVLENEMİYESİN.ALLAH BİR KAPIYI KAPARSA MUTLAKA İKİNCİSİNİ AÇAR HİÇ DERTLENME. O KADİR KIYMET BİLMEZ ,SENİ ÇOCUĞUN OLSADA TERKEDERDİ.ÇÜNKÜ O TİYNETSİZ BİRİYMİŞ.BOŞ VER YAŞAMAYA BAK .AZICIK KAFANI DİNLE......SELAMLAR.....
yorumunuz beni öyle çok duygulandırdı ki bunu anlatamam..yüreğinize sağlık...çok zor dönemlerden geçiyorum..zaten bu şiiride o ruh hailiyle yazmıştım...özel hayatımı kısaca anlatayım...şiirle alakası olduğu için...1 yıl önce eşim beni terk etti...sonrada boşanmak zorunda kaldım..hiç bir sebeb yoktu..çok mutluyduk..ama benden kaynaklanan nedenle sadce tüp bebekle çocuk olma ihtimalimiz vardı...sebeb bu olablir...hergün eve gelirken bakkaldan bir ekmek alırdım yarısı bana yarısı eşime, şimdi yine ekmek alıyorum ama diğer yarısını kalıyor, bende çareyi kuşlarla paylaşmak buldum...onlar çoook seviniyorrr...beni bir daha bir seven olurmu bilemem...yeniden evlenmem zor...şu özel nedenden ötürüüü...neyse ben iyice duygulandım....hoşcakalın...teşekkürler..
SEVGİLİ KARDEŞİM,ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZEL VE ÇOK ANLAMLIYDI.KUTLARIM PUANIM TAM.ŞİMDİ ŞİİRİNİZE VE YORUMUMA UYGUN İKİ GÜZEL SÖZ EKLİYORUM.HOŞÇAKALIN.
Çin Atasözü
Okumasını bildiğin taktirde her insanın bir kitap olduğunu görürsün.
Hz. Mevlana
İnsanlar ağaçlardan ders almalıdırlar. Ne üzerlerinde barınan kuşların, ne gölgelerinde yatan insanların ne de verdikleri yemişlerin hesabını tutarlar.
Varlıklar içerisinde en şerefli ve en mükemmel olanı insandır Allah onu en güzel şekilde yaratmış ve yeryüzüne göndermiştir Bundan dolayı sevgiye en lâyık olan da insandır