Lapa lapa kar var Kar dibinde nice anılar Acılardan yüreğim yanar Sokaklarda kaldı kimsesiz mazlumlar!
Aş ekmek kim bilir nerede var, Dondurucu soğukta bembeyaz kar, Bu karanlıkları aydınlat ne var; Mazlumlar ağladıkça içim sızlar!..
Bu havalarda kimi güler kimi ağlar, Ağlayan biri yüreğimi derinden dağlar Atamıyorum bu duyguyu Rabbimin mührü var Gariplere bu kar gibi bir gün rahmet yağar!... O gün çok yakın,bu acılar neden var, Mahkeme’i kübrada kimi güler kimi ağlar!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMİ GÜLER KİMİ AĞLAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMİ GÜLER KİMİ AĞLAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aş ekmek kim bilir nerede var, Dondurucu soğukta bembeyaz kar, Bu karanlıkları aydınlat ne var; Mazlumlar ağladıkça içim sızlar!..
Ah be dost deşme yaramı nolur..Çok çok haklısınız.Duyarlı yüreğini gönülden kutlarım.İman zayıflığı olan toplumlarda kimse kimseye acıyıp yardım etmiyor etmezler..Belki onlar akıllarını kullanmadı kullanamadı ama insanlık ölmemeli.Bu insanlığın iflasıdır işte..Bende geçen bir şiirimde bu yıl başı kutlamalarına değinmiştim.Yüreğinize katılmak isterim..
Godoş’un sırtında kürk keyif çatar Evsizleri gördüm açıkta yatar Şu kış kıyamette bilmem ne yapar ? ,,,,,Bir yıl daha kaydı hayatımızdan..!! ,,,,,Boşa geçen ömre ona yanarım
Söyleyin dostlarım ne umduk bulduk ? Kınamayın beni biz nasıl kulduk ? Nicesini canlı canlıyken soyduk ,,,,,Bir yıl daha kaydı hayatımızdan..!! ,,,,,Boşa geçen ömre ona yanarım
Çok kıymetli üstadım,inan insan dayanamıyor,elden bir şey gelmeyince içimize atıp kavrulmaya başlıyoruz,hassas yüreğiniz gönül huzuruyla dolsun; mısralarınızdan dolayı da ayrıca kutluyor şükranlarımı sunuyorum...slm
Dondurucu soğukta bembeyaz kar,
Bu karanlıkları aydınlat ne var;
Mazlumlar ağladıkça içim sızlar!..
Ah be dost deşme yaramı nolur..Çok çok haklısınız.Duyarlı yüreğini gönülden kutlarım.İman zayıflığı olan toplumlarda kimse kimseye acıyıp yardım etmiyor etmezler..Belki onlar akıllarını kullanmadı kullanamadı ama insanlık ölmemeli.Bu insanlığın iflasıdır işte..Bende geçen bir şiirimde bu yıl başı kutlamalarına değinmiştim.Yüreğinize katılmak isterim..
Godoş’un sırtında kürk keyif çatar
Evsizleri gördüm açıkta yatar
Şu kış kıyamette bilmem ne yapar ?
,,,,,Bir yıl daha kaydı hayatımızdan..!!
,,,,,Boşa geçen ömre ona yanarım
Söyleyin dostlarım ne umduk bulduk ?
Kınamayın beni biz nasıl kulduk ?
Nicesini canlı canlıyken soyduk
,,,,,Bir yıl daha kaydı hayatımızdan..!!
,,,,,Boşa geçen ömre ona yanarım