Ben seni canımı yakmadığın tek yerde sevdim. Sabah uyanışlarımızda mahmur, yanıbaşımda, çırılçıplak ve mutlu; geceki sevişmelerimize minnettar…
Sabahlar aynı şarkıya nakarat. Nakaratını sevmeme karşın, hep aynı şarkıyı sevmek o kadar zor ki!
İnsan, kirlendikçe sırtındakileri çıkartıp atıyor ya, işte öyle, yaşamımızın düzensizliği içinde kirlendikçe seni de çıkartıp atmam gerekiyor hayatımdan. Kusura bakma! Seni hep sevmem mümkün değil, Ben de hep sev beni diye sevmedim seni, Bu benim tercihim!
Suçlanma kendi kendine, Ben eski kafalı birliktelikler planladım. Ben Kuasar’ın çocuğuyum. Ana rahmim on bin yıl ötede… Benim neslim acı çekerek farklılaşmakta, Yeniden başlamanın yolu farklılaşmaktır.
Günlük ilişkilerden sıkılıyorum belki, ama ben öyleyim… Yanlış, ama hiç de önemsiz değildir aşklarım, daha önemlidir tek düzelikten. Üzülme, Bütün aşklar geçicidir zaten… şehvet bittiğinde, Hepsi biter.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bütün Aşklar Geçicidir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bütün Aşklar Geçicidir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) evet Bütün aşklar geçicidir.. Yine güzel bir konu yie güzel bir bakış. Yine ustaca imalarla süslenmiş bir şiir. Yüreğinize sağlık Kemal Bey. Saygıyla..
GÖNÜL EVİNİZİN HİSLİ SESİ BEYAZ SAYFAYA KİMİ UÇARI AŞKLARA, KİMİ BIKKIN AŞKLARA YAZILMIŞ OLARAK NEFİS AKMIŞ. KİMİ AŞKLAR DA VARDIR Kİ ONCA EZİYETE, MONOTONLUĞA RAĞMEN DEVAM EDER GİDER. SON BÖLÜMDE DE DEDİĞİNİZ GİBİ KİMİ AŞKLARDA DAKİKALIK OLUYOR Kİ ŞEHVET BİTTİ Mİ O DA BİTER. ZAMANIMIZIN BAZI AŞKLARI ÖYLE. DAKİKALIK. GÖNÜL SESİNİZ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
Gerçek aşk sadece bır kisiye hissedilir...Mumkun degil bence aşık olup gitmek istemek, dogru insan olmadıgı içindir...İnanmasamda kalben yazıldığına,sanki kendini kandırmaca gördüm bunalmislikla, yine de herkes özgürdür düşüncesini savunmakta yaşadıklarına istina.