Kötü günlerinde bile ihmal etmiyorsan Allah’a şükretmeyi, güçlüklere göğüs gerebiliyorsan eğer, inanıyorsan daha iyi geleceğe, iyi olmayanların da düzelmesini bekleyebiliyorsan sabırla… Haramdan sakınabiliyorsan, vicdanın müsterihse, doğruların cesaretinse, noksanlıklarını kabullenmek faziletinse, topluma ve ailene faydalı birisiysen, insanları, bitkileri ve hayvanları seviyorsan… Muhtaç olmayacağın kadar ve hatta yardım edebilecek kadar paran varsa, tabii ki karşılıksız yardım edebilecek kadar iyi isen, gözlerin iyi şeyler görebiliyorsa karşındaki insanda… NİÇİN, NEDEN MUTLU OLAMAYASIN Kİ?...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mutlu Olmak… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mutlu Olmak… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kötü günlerinde bile ihmal etmiyorsan Allah’a şükretmeyi, güçlüklere göğüs gerebiliyorsan eğer, inanıyorsan daha iyi geleceğe, iyi olmayanların da düzelmesini bekleyebiliyorsan sabırla… Haramdan sakınabiliyorsan, vicdanın müsterihse, doğruların cesaretinse, noksanlıklarını kabullenmek faziletinse, topluma ve ailene faydalı birisiysen, insanları, bitkileri ve hayvanları seviyorsan… Muhtaç olmayacağın kadar ve hatta yardım edebilecek kadar paran varsa, tabii ki karşılıksız yardım edebilecek kadar iyi isen, gözlerin iyi şeyler görebiliyorsa karşındaki insanda… NİÇİN, NEDEN MUTLU OLAMAYASIN Kİ?... kemal paracikoglu (kemnur)
Doğru söz ve dizelere ne yazılır ki sadeçe alkışlıyorum bu haklılığı usta, Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hep çağlasın Saygılar
Eğer kalbin sinirlerin ve kasların bitmiş, içinde yalnız “dayan” diyen iradenden başka bir şey kalmamışsa ve sen onları tekrar çalıştırabilirsen şiirin başlığını yakalama şansına sahip olur insan
Sayın Hocam, Gerçekten seviyorsa insan , sevmesi gereken her şeyi, üstüne bir de seviliyorsa, çorbada tuz kadar, mutlu olmasın da ne yapsın? Yaşamak sevmek, sevmek mutluluktur. Allah sevmekten ve sevilmekten alıkoymasın bizleri. Saygılarımla.
Mutlu olmak hem cok kolay hem cok zor dedi siir bana...Cok kolay görünmekte çünkü insanca yaşadığında kişi mutlu olmak mumkun, cok zor çünkü insanca yasamak zayıflıkların önüne güçlü sekilde kendini çıkarabilmek buyuk bir doymusluk ve olgunluk gostermek demek ki bu da herkesin harci olmayan bir marifet...
ŞİİRİNİZİ OKUYUNCA BANA BİR ŞEY DEMEK KALMADI. SADECE VE SADECE HARİKASINIZ ÜSTADIM DEMEK KALDI. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. Mutlu Olmak…
Kötü günlerinde bile ihmal etmiyorsan Allah’a şükretmeyi, güçlüklere göğüs gerebiliyorsan eğer, inanıyorsan daha iyi geleceğe, iyi olmayanların da düzelmesini bekleyebiliyorsan sabırla… Haramdan sakınabiliyorsan, vicdanın müsterihse, doğruların cesaretinse, noksanlıklarını kabullenmek faziletinse, topluma ve ailene faydalı birisiysen, insanları, bitkileri ve hayvanları seviyorsan… Muhtaç olmayacağın kadar ve hatta yardım edebilecek kadar paran varsa, tabii ki karşılıksız yardım edebilecek kadar iyi isen, gözlerin iyi şeyler görebiliyorsa karşındaki insanda… NİÇİN, NEDEN MUTLU OLAMAYASIN Kİ?... SAYGILARIMLA...
Haramdan sakınabiliyorsan, vicdanın müsterihse, doğruların cesaretinse, noksanlıklarını kabullenmek faziletinse, topluma ve ailene faydalı birisiysen, insanları, bitkileri ve hayvanları seviyorsan…
Üstad isterseniz kızın bana tüm bunları yapıyorsan mutlak içinde mutlusunda seni mutsuz etmek için çemberin dışında ne çok insan rolünü oynuyor ve kement atıp seni sürüklemek istiyor ve sonuçta bir şekilde mutluluğunu elinden alıyorlar sanki.. iyi doğru insanların mutlu olması çok zor gibi geliyor bana.. tüm bunlar mutlu olmaya elbet yeter kendine benziyen insanların arasındaysan.. ama öyle değil ki malesef.. harikaydı şiir mutlu olmak için söylenenler.. yürekten kutlarım.. saygım her daim..
DEĞERLİ kEMNUR hOCAM... SANKİ SİZE "GÜNÜMÜZ İNSANINDA OLMAYAN HASLETLERİ ŞİİRE DÖKÜN " DEMİŞLER. OLMAYAN İÇİN OLMUŞCASINA... YANMAYAN İÇİN YANMIŞCASINA... Mutlu olmalıyız hep beraber. Tek tek olmaz. Topumuz... Hepimiz. Selam ve saygı ile.