Hep uzaktan sevdim dokunma mesafesinde dalgın bir bulut misali izledim hep seni sessiz harfleri askıya astım sen seslileri kulan diye
Dualarım hep sanaydı huzur tadında
duvar diplerine bırakırdım yüreğimi sadece seni dinledim geceler boyu sen anlattın masalındaki kahramanını ben dinledim masalıma seni kahraman ederek
sen eski zamanlardan kalma kelimelerin söküklerini dikerken yüreğimin kapıları sürgülüyor yüreğini senden habersiz
şefkatine al istedim öznesiz cümlelerimi gecenin sessizliğini bozan soğuğa inat
yitirmiş olduğun düşlerini toparlamaya çalıştım ellerime kanlar dolarak ben seni sevdim sen onu sevdin hep kapı ardında bekledim çocuklar gibi koşarak bana gelmeni istedim lakin derindi senin de yaran bende ki sen gibi güneşi getirmek istedim yağmurlu ızdıraplarına gün gün bende büyüyen yaraya aldırmadan gecelerine doğmak istedim sen git geller yaşarken ben dostluğunu seçtim sırf senleyim diye papatyalar takmak istedim kederden ak düşmüş saçlarına ben seni sevdim sen onu ... Hala aklımın bir ucunda sen Korkutmasın seni hiçbir şey Gizli gizli bir köşede seyreder sonrasında Usulca yok olurum… Sen hiç görmezsin beni İşte ben buyum, kimsenin istemediği Kimsenin anlamadığı… Dünyalara sığmayacak sevdaları Ayrı köşelerden farklı isimlerde yaşadık Şimdilerde her şeyi fark ederek yaşıyorum Ama hala bir yanım eksik Elmanın bile iki ayrısı varken Benim eksik tarafım sensin … Bu arada unutmadan Mavi gömleğin sana çok yakışıyor Ne de zor seni rüyalarda yaşatmak Bir kâğıdın yanıp rüzgârda savrulması gibi Her ne kadar takamadımsa da saçlarına Papatyalar… Ve yinede kimse seni benden koparamaz Yüreğim ne dediyse onu dinledim Başka bir yerde… Başka bir zamanda Belki yeniden… Aslında ilk kez Kim bilir… Uykuların en tatlısı senin için olsun Canımın içi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜYA GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜYA GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duvar diplerine bırakırdım yüreğimi sadece seni dinledim geceler boyu sen anlattın masalındaki kahramanını ben dinledim masalıma seni kahraman ederek nefisti tebrikler
gönlüne sağlık Enes...
zeynepp34 tarafından 8/11/2013 12:55:47 AM zamanında düzenlenmiştir.