(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülmek Gelmiyor içimden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülmek Gelmiyor içimden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Resmin ruha dolan , ayrılık acısını fırçasının sihriyle dokuyan buruk güzelliği; seslendirmenin içten doğallığı ve şiirin etkin duygularıyla sarmaş dolaş olunca; gönülleri bu sayfadan çekip koparamıyor. Tebriklerim,selam sevgi ve saygılarımla.
Gülmek gelmiyor içimden. Leylakların mis kokusunda, Sen geçiyorsun gönlümden
Ayrılığın kor gibi yaksa da, Vazgeçemiyorum sevginden.
Sen gittin yaaa! Ayrılığın ardından özlemle yanan seven yüreğin içli ,hüzün yüklü dizeleri,sevmeye görsün bir kere gönül unutulmuyor yıllar geçsede nereye baksa sevenin gözü hatıralar çıkıyor karşısına.candan tebrik ediyorum sevgili arkadaşım duygularına,usta kalemine içli güzel nefesine sağlık .başarıların daim olsun selam sevgimle.
Gülmek gelmiyor içimden. Leylakların mis kokusunda, Sen geçiyorsun gönlümden
Ayrılığın kor gibi yaksa da, Vazgeçemiyorum sevginden.
Mümkün değil ki gülmek,yürek hasret çekiyorken..vuslat gerek.İçten,yürekten ,hissettiren çok güzel bir şiirdi arkadaşım.Tebrik ederim nadide yüreğinizi,sevgiyle.
Hanımefendi tuttururuz " O " diye. Varsa da o yoksa da o... Oysa zarardan başka bir şey de yoktur ortada.Olsun da o olsun. Yok işte yok ! olsuuuuun...:))))) Tebrik eder saygılar sunarım.
Değerli Gülperi hocam şiiriniz bütünüyle güzel, siz herzaman kutlanmayı ve takdiri zaten hak etmişsiniz. Bizimki sevginizi ve güzellikleri birlikte paylaşmak, yeni yılınızı kutluyorum. Saygılar
keziban buldu tarafından 1/6/2013 12:02:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
Vakti gelince insanlar hep bırakıp gidiyor, Yalnız kalmış yüreklere ayrılık tohumu ekiyor... Hayat öyle hızlı değişip yalnızlıklar dikiyor, Yeterki gönül köprüleri yıkılmasın... HakanKURTARAN Değerli Ülkü hanım, Yürekten Tebrik ederim. Saygımla ...
Hüzün yüklenmiş bir eser okudum dinledim ezgide şiirin dokusuna tat vermiş kutluyorum dost kalemini siz daima yazınız gönül sesiniz satırlarda dem bıraksın
Duygulu şair gönlünüz var olsun sevgili Ozan merdan. Yazma gücümü ve ilhamımı sizlerden alıyorum. Şimdi uzaklardayım.Dönünce yazarım inşallah.Kitap fuarına da sadece kitaplarımla katıldım.Selamlar.Sevgilr.Sağlıcakla ve mutlu kalın.
Sen gittin ya Hiç bir şeyin tadı yok. Tahta köprü de yıkıldı artık. Geçemiyorum o yerden.
Buluştuğumuz eski kulübeye, Bakmak gelmiyor içimden. Yaşama sevincim yok oldu.
Güller düşmüş yerlere. Bülbüle özleminden...
Mevsimlerin en güzeli gelse, Açsa da rengarenk çiçekler Kuşlar ötüşüp name yapsa da
Gülmek gelmiyor içimden. Leylakların mis kokusunda, Sen geçiyorsun gönlümden
Ayrılığın kor gibi yaksa da, Vazgeçemiyorum sevginden.
Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor.
Senin yaşadığın ülke nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde... Özlem duyar uçmaya
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
Hoş bir sevdaydı yaşattınız yüreğinizde,virane bahçelerde hiç öter mi bülbül?,yıldızlar parlamıyor artık şavkından...Her ne olursa olsun gönül her zaman sevdiğini arar işte aheste aheste....
İçeriği hüzün ve özlem dolu bir şiir okudum... Sevgi ve selamlarımla can dost....
Saatin kadranında barışması zor akrep ve yelkovanın, inşallah vücut düzleminde barışık olurlar. Güzel sesiniz şiire can veriyor, harika fırçanızın resmettiği güzel resim bir başka boyut katıyor şiire. Kutluyorum saygı değer hocam. Selam ve saygılar
Maziye bakıp bazen içlenir insan ve o duygularla dilinden böyle hüzünlü sözler dökülüverir... Fon müziği, seslendirmesi ve sayfa düzeni ile yine güzel ve sanat içeriği ön planda bir sayfaydı... Kutlarım duyarlılığınızı... Saygı ve selam ile... Esenlikler dilerim...
ONSUZ BU KALPTE HAYAT YAŞAMIYOR YAŞAT HAYATI ÖMÜR SON ALINAN NEFESİ BU HAYATTA EBEDİLEŞTİR ÖLÜMSÜZ AŞK YAŞIYORSUN SEN BİTMEYEN SEVGİ DOLU KALP DE ATIYORSUN SÖZ: ÖZLEM DEMİRKAYA &*.*&
Senin yaşadığın ülke nasıl. Kanadı kırık martı benim sahilimde. Tünemiş kuytu bir yerde... Özlem duyar uçmaya
Akreple yelkovan birbirine küsmüş. Sen bu yerlerden gideli beri.
Ayriliklarda yokluklarda huzunleri hep icinde barindiriyor . Her seyde aranir izleri.. Anlatimm guzeldi Ulku'cugum ve serbest bir siirinin okumak baska bir keyif verdi bana. Tebriklerim gonlune , kalemine ve yorumuna. Sevgimdesin..
Kader den fazlası olmuyor işte canım, Yazdıran duygulu yüreğine, ses olan buğulu nefesini candan tebrik ediyorum Yetkin kalemin sağlık başarılarınız bitimsiz olsun . Saygımla ve sevgimle bacım.
Özledıkce uzaklaşan sende yenıden kavuşmalar başlar yuregımde,henuz sen yoldayken.gıtmene üzüntülerken gelecegin günün hayacanıyla yaşarım gün be gün ben..Ne kaldıgında sana doyabıldım nede gıttıgıne alışmanın hüznünde yaşarken .senden ben kopamadım işte böyle bir tanem..
MERAL TICE tarafından 12/20/2012 8:02:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
MERAL TICE tarafından 12/20/2012 8:03:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Resim ve şiir birbirlerini ne güzel tamamlamış üstadım, şiir ve yorum bir bütün olarak Her şey harikaydı........ Kaleminize yüreğinize sağlık Selamlar saygılar
efendim şiir çok duyguluydu tahta köprüde yıkıldı artık geçemiyorum o yerden resimle bütünleşmişçok çok harikaydı şiir adınakutlarım sizi duygu dolu yüreğinizi saygılarımla selamlar
yagmur biz yagiyordu ormanin sessizligine karismis hüzün. kirmizi semsiyemle ben dere gibi cagildadim sensizligi...... (nacizane- siirdeki kirmizi semsiyeli hanim dile geldi . )
sevgili Ülkü Hanim , ne kadar icten yazmissiniz . Ve nasil da güzel bir ses dosyasi hazirlamissiniz ... Tabii ki bir de bu harika tablonuz . Bu kez bir baska güzellik. Hayranlikla öyle bakakaldim...
Kirmizi semsiyeli bir hanimla karsilastim adeta o orman yolunda... Dere de ne güzel akiyordu öyle ...
Şiirin ruhuna inerek ne güzel bir yorum yapmışsınız. Güzellikleri gören duygulu gönlünüz var olsun. Beni çok memnun ettiniz.Teşekkür ediyorum. Allaha emanet olun. Selam saygılar.
Ayrılığın kor gibi yaksa da, Vazgeçemiyorum sevginden. Dinlediğim şarkıların makamı yok. Mehtabın rengi donuk. Gökteki yıldızlar göz kırpmıyor
//Beni kim hatırlarsa gülümseyecektir.Şimdiye kadar olduğu gibi, bundan sonra da sevdiklerim arasında hayattan korkan,yeis içinde olanlar bulunursa,onlara elimden geldiği kadar teselli ve cesaret vereceğim,onları acılarıma karşı gülmeye sevk edeceğim ve hiç kimse benim dünyada en çok gözyaşı dökenlerden,cesaret ve neşesi az olanlardan biri olduğumu tahmin etmeyecektir. SABAHATTİN ALİ//
//Tahammül gerek,özlem iyice arsızlaştı. TURGUT UYAR//
//Radyoda çok güzel bir şarkı duyarsın.Beklersin,beklersin ismini söylemezler şarkının.Hah,işte hayatımın tarifi. MİTHAT CEVHER//
//Özlem,örneğin,işitmeyeceğini bildiğin birisine Yalnızca Ona;ama,kendi kendine "nerdesin ?" Diye seslenmedir. ORUÇ ARUOBA//
//Kopunca kendimizden.Ve her şeyden kopunca bir güç sanırız yalnızlığın.Hatta bir bakıma övünürüzde onunla... EDİP CANSEVER//
//İnsanlar her şeyden,herkesten kaçabilirler ama,hiç kimse, kendi yüreğinden kaçamaz. PAULO COELHO//
//Sevgi çiçek açmayan yere uğremez. PLATON//
Bizim eskiden gülüşlerimiz vardı,kırılan yüreklere öylesine dağıttık,sonra ağlamak ve ayrılık girdi araya diyor şiirin teması. Ne kadar ince ve hassas duygularla örülmüş bir duygu seli şiirdi. Yine,sesinizle,sözünüzle,fon müziği ve resminiz ile mükemmeldi. Şiire kattığınız güzellikler için teşekkür ederim.Güzellikler hiç eksik olmasın yüreğinizden.Gönül sesinizi kutluyorum. Sevgi ve selamlarımla.
MERHABALAR DOST İNSAN ; HARİKA BİR RESİM ..AÇINCA VARYA ŞOK OLDUM..BU NE GÜZEL VE NE MUHTEŞEM MANZARAYDI..HARİKA OTURMUŞ ŞİİRE VE MANASINA..ÇOK ÇOK YOĞUN DUYGU SELİ AKIYOR DİZELERDEN..HER DİZE GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA
ÜSTADE; AYRILIK VE ÖZLEM APAYRI BİR HÜZÜN VERİYOR İNSANIN İÇİNE.ÇEVRESİNDE NE VARSA HİÇ BİRİNİN GÜZELLİĞİ İÇİNİ GÜLDÜRMÜYOR, HER ŞEY ONA KARANLIK GELİYOR DİZELERİNİZDE DE DEDİĞİNİZ GİBİ HER ŞEY BAŞKA BİR TATTA BAŞKA BİR KOKUDA. RESİMLE DİZELERİNİZ ÖRTÜŞMÜŞ. ELİNİZ, KOLUNUZ VE DE DİLİNİZ DERT GÖRMESİN. SAYGILARIMLA...