(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzünler Yoldaş Oldu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzünler Yoldaş Oldu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eser içinde eserlerin kaynaştığı özgün sayfa: resim, şiir ve beste iç içe. Bu zengin ve derin güzelliğe tebriklerimle. Cemil Şensever Beyefendi’ye de tebrik ve teşekkürlerimle. Sevgi ve saygılarımla.
DEĞERLİ KARDEŞİM YENİ ŞİİR ASMAMIŞSIN,BENDE SANA TEKRARDAN YORUM YERİNE BİR ŞİİR HEDİYE EDİYORUM.ALLAHA EMANET OL SELAMLAR......
Sen Sen Sen Bir dağbaşı yalnızlığı yaşıyorum yeniden., Dağbaşı yalnızlığı ölümden beter. Hiç kimse aramasa sormasa beni Sen gelsen yeter..
Huzur ellerinin güzelliğidir. Gözlerin karşımda mutluluk denizi. Her sabah soframızda ekmeğimizi Sen bölsen yeter..
Yüreğim seninle yaylalar kadar serin Ne bir çizgi hasret, ne bir nokta gam Yayla dumanı gibi gözlerime her akşam Sen dolsan yeter..
Bende çaresizlik sonsuz kördüğüm. Bende sabır sende naz.. Gündüzünden vazgeçtim düşümde biraz Bir yüz görümlüğü sen olsan yeter..
Duymasa da hiç kimse şâir gönlümün, Sende karar kıldığını... Ve içimin şerha şerha yarıldığını, Sen bilsen yeter..
Bir gün duysan bittiğimi, tükendiğimi.. Çıkıp gelsen uzaklardan korkulu ürkek.. Bir incecik dal gibi üzerime titreyerek, Eğilsen yeter........... Yavuz Bülent Bakiler
Ülkü Hanım, Öylesine dokunaklı ve etkileyici mısralarınızla sevdanızın yüreğine hitap etmişsiniz ki,sevlenin yüreğini kor ateş ettiniz gibi geliyor ban.Yaşamdır gelir geçer,ne kadar harika duygularla vuslata hasretini iletmişsiniz.Umarım sevginiz yüreklerinizde sevginin simetrisi olacaktır.Harika bir şiir okudum kutlarım...Sevgi ve selamlarımla can dost...
Şiir çok güzel sevgi için yazılmış dizelerde buruk bir hüzün var.İşte şair işte şiir diyeceğim kutluyorum.Ülkü Ahıska hanımefendiyi, puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Güfteye, besteye, ses yorumu ve ezgiye imza atan Üstadlara gönül dolusu selam ve saygılarımla...Gerçi açıklama yapmamışsınız ama tahmin ediyorum ki şiirin görselliğindeki resim de sizin eseriniz olmalı Ülkü hanım...Değilse bile hazan ile özdeş hüzne dair seçiminiz için Tebriklerimle...
Sayın Şensever Beyefendinin bestesi ile şiiriniz can bulmuş. Yaşam içersinde yankılanmakta.. Bayıldım doğrusu... Takdirlerimi anlatacak kelimeler aciz kalır inanınız... KUTLUYORUM her iki değerli sanat tutkunu dostlarımı... Nice güzelliklere inşaÂllah!.
Hocam geç kalmışım affola... Hem de böyle bir şiire/ güfteye...
Başlığı, görseli- ki eminim tablo sizin eserinizdir - içeriği, güftesi ve bestesiyle muhteşemlerin seyrine daldığımız büyülü bir sayfa olmuş güzel sayfanız...
Emeklerinize ve yüreklerinize sağlık Hocam, şiire, müziğe doyurdunuz bizleri, sağolunuz var olunuz her daim...
Harukûlâde olmuş canım bacım... Cümle güzellikler dilediğinizce olsun. Sayfandan ayrılamıyorum Tebrik ve takdirlerimle. Hürmetle saygı ve sevgiler her iki yüreğe.
Neler geçer içimden,söyleyemez bu gönül. Yaşayamam ben yoksa, sevgin en büyük ödül. Saklı durur gönlünde, adını verdiğin gül.
------------- Bahçemdeki kardelen,her zaman seni sorar. ------------- Ayrılık düşlerini,yüreğim hayra yorar.
DEĞERLİ KALEM ,DOST YÜREK MERHABALAR ; HANGİMİZ İSTEDİĞİMİZ BİR DÜŞÜN UYKUSUNA YATABİLDİK Kİ..YAŞANMIŞLIĞIMIZ YİTİK BİR HAZINE ARTIK..BULMASI DA O KADAR KOLAY OLMAYAN ÜSTELİK..DEĞERLİ ÖĞRETMENİM İLK GÜNDE UĞRADIM ANCAK ZAMANIM OLMADIĞI İÇİN PUAN VEREREK AYRILMIŞTIM..CEMİL BEY DE HER ZAMAN Kİ GİBİ CAN VERMİŞ ŞİİRE YİNE ...HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM GÜÇLÜ KALEMDEN....ÇOK GÜZEL BİR YORUM DİNLEDİM GÜZEL İNSANDAN.. ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..... SAYGI VE SELAMLARIMLA.
Sayfaya girdim ve çıkamadım... kaçıncı kez dinliyorum bilmem. Herhalde yedi oldu.. Günün yorgunluğu ile dinlerken dinlendim.. Her iki yüreğe tebrikler ve binlerce teşekkürler.. Sıhhat ve selâmet diliyorum..
hocam çok güzel harika bir eser olmuş cemil beyfendinin bestesi ve yorumuylada taçlanmış kutlarım bu çalışmada emeği geçen dostları saygılarımla selamlar
Keyifle dinliyorum şu an harika sevgili Ülkü hanım başarılarınız daha bir dolu şeye imzalarınızı atsın dileğimle...............hatta bende eşlik etmeye çalışıyorum şu an:))
binay seymen tarafından 12/6/2012 6:32:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Oyyy oyyyyyy neler neler geçer içinden söyleyemez bu gönül) sayfanız her haliyle çok renkli sizin gibi tüm meziyetleri şahsında toplamış birine övgüler az gelir fon resim sizin eserinizdir ne güzel yansıtmışsınız sonbaharı yanlızlığı tonlarda) mısralarınızı seslendiren Cemil ŞENSEVERİN tok sesinde yükselen perde perde nağmede offffff çektim herikinizede çok tebriklerimle saygılarımı bıraktım
DEğerli arkadaşım.Çok güzel lirik bir şiirdi.SEvgiliye özlemi anlatıyor.mısralar yüreğinin derinliklerinden bir pınar gibi fışkırmış vese zerreciklerini andıran duygulart ta bizlerin ruhuna kadar işliyor. Şahsen ben şiirini keyf alarak okudum ve dinledim.Bestekarında yüreğine gönlüne sağlık. Bir aşk için yapabileceğin herşeyi yaptığına inanıyorsan ve buna rağmen hala yalnızsan, için rahat olsun. Giden zaten gitmeyi kafasına koymuştur ve yaptıkların onun dudağında hafif bir gülümseme yaratmaktan başka hiçbir işe yaramayacaktır. Sen kendini paralarken o her zaman bahaneler bulmaya hazırdır. Üzülme, sen aşkı yaşanması gerektiği gibi yaşadın. Özledin,ağladın, güldün, şarkılar söyledin, düşündün, şiirler yazdın. Peki o ne yaptı" deme. Herkes kendinden sorumludur aşkta. kimse kimseyi sorumlu tutamaz.ona sorsan seni suçlayacaktır. yaşadığın sürece o yürek var olacak seninle birlikte.Sen yeter ki koru yüreğini ve yüreğinde taşıdığın sevda duygusunu.
Sevgili kardeşim. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Hüzün yüklü,anlam ve anlatımı mükemmel,ne kadar ince ve hassas duygu seli dizeler,bestekar Cemil Şensever bey'in sesi ile de bütünleşmiş. Her iki yüreğe'de tebriklerim çokça.Seçkin,elit duygu dolu şiirinizi çok beğendim,sayfanıza da kocaman bir nazar boncuğu bırakıyorum. Gönül sesiniz artsın,eksilmesin.Şiir,yorum çok keyifliydi. Sevgi ve selamlarımla.
Muhterem üstadem, Ülkü Hanım; Harika bir şarkıya güfte olan bu eseriniz muhteşemdi, Seçkin kaleminizi ve engin/olgun yüreğinizi Tebrik ederim. Sözler unutulmaz bir sanat eserinin ayrılmaz nadide parçasıydı. Her iki yüreğe sonsuz Teşekkürler. En içten selam ve saygılar.
Zaten bestelenecek şiir yazacakım ki altındaki yazıda içimdekini doğrularcasına...''Bestakar Cemil Şensever '' görünce isabatli bir düşüncede karar kıldığımın farkına vardım...bazen bazı şiirler/i eleştirdiğim zaman o şiiir/in mutlaka oturmamışlığındandır...ee bazen bende yazmaz değilim o gibi şiir/i (eleştireceksin kardeşim...ama yapıcı ).....( tabi bana göre ) bir başkası okumadan sırf kendi şiir/ine methiye yazıldığı için ''çöplükte olsa '' minnet borcunu ödemek adına ''Tebrikler ustam'' ne diyeyim ...o gibi şiirlere tebrik yazıldığında bu gibi şiir/ler/e hakaret edildiğini sayarım. Sevgi ve saygımı eksik etmeden Kadir Haktan TÜRKELİ
Hayat bir saniyenin atışı gibidir varlıkla yokluğun arası bir an gibidir şiir ve seslendirme çok güzel yürekten kutlarım emeğine yüreğine sağlık Selamlar hürmetler
O yoksa neyin anlamı var diyor öğretmenim. Güzel bir sevgi sunumuydu dizeler. Size özgü bir lirizm ve kurgu. Oldukça hoş ve etkiliydi yine. Beğeniyle paylaştım
Harika dizelerdi, okurken, sevgininne ulvi bir şey olduğunu bir kez daha anladım, yüreğiniz, kaleminiz beraberce yaşasınlar Ülkü hanım, selam , saygıyla