sen kan-ter içinde uyurken hayata ben kaçak tütünle sarıyorum hasretini..
yüreğinin kılcallarına dokunuyor parmaklarım dilimde öksüz bir gece bekliyor ruhum katıksız bir dilenci..
ağlıyorum sanma güpegündüz üstelik çarşılar dolusu kıyamete sokulmuşken öfkem yürüyorum çocukluğumun malabadi köprüsünde sende uykusuzluk bende telaş hani "iyimser bir gül" dermiştin ya.. bak yine yorgun bir sevdanın ayak izinde gölgelendikçe şiir mahzunlaşıyor imgeler.. kimi bir dizeyi alıp sakladıklarıma katıyor, kimi de cebimdekilerle beraber denize savuruyorum ahh toprak öyle zenginsinki her avuçladığımda yoksullaşıyorum.. omuzlarımıza çöreklenmiş milenyum, ısrarla peşimizde.. hangi sokağa dönsem acı, yalan ve isyan, tez vakit dökülüyor gecenin nemli gözlerine..
bir cinayete iz sürmenin sırası mı şimdi mavi, diyeceğim ama durma yaklaş! geçmiş, gelecekten umut fısıldıyor..
/bazen özgün sözcüklerini de alıp götürür yaşam, öksüz bir yüreğin kapısını ansızın çalmak için../
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bazen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bazen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.