(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BIKMIŞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BIKMIŞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairlerin şiirlerini kaleme aldığı anlardaki ruh hallerini ancak şairin kendisi bilir..
Hep merak ettiğim bu ruh hallerini okuyunca şiirden anlamak isterim ve öyle anlıyorumki bu şair hayata küskün karamsar vede yüreği allak bullak..
Bir şairin şiirde şiir diliyle ruh halini vede yaşanmışlıklarının hüznünü anlattığı ikilemlerle dop dolu fakat eser olarak mü- kemmel bir şiir okudum teşekkürler vede tebrikler..
Şiir İnce Hassas Bir Gökdeleni Andırmış Gövdesiye..Ve Yine Şiir Hayatın içinde sonuçlanmış bitmiş dertlerin sıkıntıların isyanlara karşı korkusuzluğunu anlatımış gibi...
Canı gönülden kutlarım Funda Hanım Harika bir şiir okudum...Keyifle Kutlarım...
Bir senin sayfada bizi okusalar; bir de bu sayfa da... Bunlar ne dengesiz diyecekler :)) Dostluklar bazen böyle başlıyor demek ki... Teşekkürlerimle Asi.
siir super yorumunuzda guzel ama sesinizin gizemi fonun icinde kaybolmus hissine kapildim fon cok on planda belki oyle istediniz ama yureginize kaleminize saglik
her yeni karşılaştığım güçlü kalemde çokça mutlu oluyorum. binlerce kalem içerisinden şair-yazar olanı geç bulmak kabahat değil ki. Bu şiirinizle başladım ama saatlerdir daha önce yayımlanmış şiirlerinizi okuyorum. Okudukça neden daha önce rastlamadım diye hayıflanırken bir yandan da karşılaşmış olmaktan seviniyorum. "üç beş kişi kalmış türkü diyenler" demiş ya şair. Kalan üç beş kişiyi de okumaktan onur duyuyorum. geç de olsa beni de katın takipçileriniz arasına. Geçmiş şiirleriniz de dahil olmak üzere toptan kabul edin tebriklerimi. Saygıyla değerli (ben aslında şair değilim) diyen şairim.
:) Afferin size.... Ama gezin bi heryerde gördüğünüz satırları...şairler ne demişte bizler dememişşiz.. sorarım. TEŞEKKÜRLERİMLE.. NALSIZ AT olmayan günlere... muratlara. MERHABA:)
SAIREM NEFIS BIR YORUM USTACA YAZILMIS BIR SIIR YUREGIMI BURTU O OLMUS BABAM:(( HELE SIIRDEKI RESIMIN YAZISI SIIRLE OYLE COK SEY ANLATIYOR KI SORMA TEBRIK EDERIM OMRUNE BEREKET HARIKAYDI SAYGILARIMLA
Benim de yasim 9 babam rahmetli oldugunda Insallah cok mutlu olursun Bende sevdigimde babamin yuregini gordum de asik oldum ama evlenmedik daha hayirlisi isi basi Saygilarimla
ruh hallerini ancak şairin kendisi bilir..
Hep merak ettiğim bu ruh hallerini okuyunca
şiirden anlamak isterim ve öyle anlıyorumki
bu şair hayata küskün karamsar vede yüreği
allak bullak..
Bir şairin şiirde şiir diliyle ruh halini vede yaşanmışlıklarının
hüznünü anlattığı ikilemlerle dop dolu fakat eser olarak mü-
kemmel bir şiir okudum teşekkürler vede tebrikler..
yudumyunus..yunus karaçöp