(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİBİRU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİBİRU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer şairim iyi güzel anlatmışsınız da ben innamıyorum maya takvimine zira biz onların takvimine göre değil Allah'ın emirlerine göre yaşıyoruz. yüreğinize sağlık
Son zamanda dilimize yerleşen bir tabir var :"Ti'ye almak!" diye. Çok güzel ti'ye almışsın bugünkü durumu Ziya Bey Kardeşim. Müslümana yakışan Allah'a tevekküldür. Yüce Mevlâ son ve tekmil din olarak insanlara bildirdiği dinin kitabı olan Kur'ân'da bile kıyametin zamanını kesin olarak bildirmemişken Maya kabilesinin müneccimlerinin ortaya attıkları bir fikre inanmak neyin nesidir bilmiyorum. İnancımızı ifsad etmek isteyenlere prim vermemek gerek. Tebrik ediyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Bu ne kadar zekice, ne kadar akıcı bir şiirdi böyle. Her zamanki gibi harikalar dizmişsiniz dize niyetine. Yakışıyor sayfasına... Yazın gitsin... Nasıl olsa hepsi şaheser gibi. Wesselam.
Nasrettin Hocanın kıyamet ne zaman kopacak sorusuna verdiği cevap geldi aklıma "Karım ölürse küçük kıyamet,ben ölürsem büyük kıyamet kopacak" Hoca kendi sorumluluğunun hesabını büyük kıyamet olarak görmüş öyle değil mi değerli kalem? Kutluyorum,hoştu,güzeldi şiir. Saygı ve sevgilerimle.
Konuyu şiir dili ile ancak değerli arkadaşım işleyebilir . Kutlarım usta kaleminizi . Dünyanın ne zaman kopacağını ancak Allah bilir . Sağlıcakla kalınız...
Garip bir vaka ki, kendi kıyametinin idrakiyle yaşamayıp büyük kıyametin hesabını yapıyorlar...
Sorsak bu iddiayı ortaya atanlara; bırak o kıyameti senin kıyametin ne zaman onu biliyormusun?... El cevap ; boynu bükük sessiz ve çaresiz bir tablo....Ses yok...
Duydun mu emmoğlu, mahvoldu her şey Bu haber derdini çok edecekmiş. Nibiru denilen büyükçe bir şey Dünyaya toslayıp yokedecekmiş.
Teslim et malını emin birine Kaç da gir istersen derin bir ine Ne kaldı ki ayın yirmibirine? Ruhuna fatiha okutacakmış.
Pek tabi; ardından kalırsa biri Duyduğuma göre bu taş çok iri Önlem alamazsan bırakmaz diri Her şeyi un edip tüketecekmiş.
Öğütüp beynini yapacak maya Sonra maya diye çalacak suya Ah bir de hocamız çıksa ortaya Başına çorabı dokutacakmış.
Top sende nihayet, benden demesi Bilirsin ihmalin, zor ödemesi Bense hakikâtin bir hademesi Hangi aklı tutuk korkutacakmış?
5aralık2012 trabzon
Ortalıkta bir dedikodudur gidiyor hocam......... Hadi hayırlısı Çok nefis bir anlatımdı mana dolu, Aç gözlülere......... Kalemini yüreğini Ayakta alkışlıyorum Kalemin daim olsun Saygılar selamlar.......................
Öğütüp beynini yapacak maya Sonra maya diye çalacak suya Ah bir de hocamız çıksa ortaya Başına çorabı dokutacakmış.
Top sende nihayet, benden demesi Bilirsin ihmalin, zor ödemesi Bense hakikâtin bir hademesi Hangi aklı tutuk korkutacakmış?
Mana yüklü kelimeler her türlü belanın içine girmek güle oynaya olur ama çıkması ise dikenli teli boğazdan geçirmeye benzer kutluyorum hazine yüreği ve kalemi Selamlarımla A.E.O
allahın en sevgiliklunun dahi bilmediği bir olayı nasıl oluyor ne iddyü belirsiz bir üfürükçü bilir.allah akıl ihsan eylesin ne deyim .kutlarım hocam güzel cevap vermişsin selamlar
ortalıkta da bir kurtuluş masalı. bilmem İzmirde derince köyü yok fıransada filanca köyü. dangalaklar sanki o gün kıyamet kopacak olsa o gün kurtulacak da sonrasında bir daha ölmeyecekler
bu safsatalara çok güzel cevap vermişsin hocam dünya batacaksa zaten batacak bunları alimler çeşitli kitaplarda bahsetmişler bunların bir çoğu zuhur ettyse de önemli şeyler daha zuhur etmedi kıyametin kopması böyle basit bir şey değil.bilseydi peygamberimiz bilirdi.Zaten adem a.s dünyaya geldiğinde dünya ya adem sen benim gençliğimi göremedin demiş.adem dünya yaşlandığında dünyaya indirilmiş yüreğine sağlık selamlarımla...
Bu kalemin şiirlerini seviyorum.Allah razı olsun.Kaleminiz daim olsun. Gönül güzelliğinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler. Tebrik ederim. Sağlıcakla dost kalem.
Aziz dost bu hikayeyi uyduran denyonun kendi kıyameti olmasın NİBURE.Allah var bizler kadere inana kullarız sorun yok Allahın olduğu her yer bizlere lütuf tur.Gönlüne sağlık yüreğini kutladım. Selam ve DUA ile kal efendim.
güzel bir tiye alınış....bizim inancımızda öyle kendini bilmezlerin ortaya attığı boş şeylerle değil bizi yaradanın koyduğu ve o olayalrında kopacağını gösteren olaylarla kıyamet kopacaktır..........emeğine yüreğine sağlık
güzel bir tiye alıştı şiir.. edebi yönü her zaman ki gibi kusursuz.. güldüm okurken.. korkanları düşündüm ne zor durum dedim.. saygımla yürekten kutlarım...
ama üstadım nipiru şu an güneşin etrafındaki dönüşünü bitirdi ve hatta güneş sisteminden şu aralar çıkmak üzere geliyor alttan güneş sistemine giriyor güneşin ççekim gücü bunu tutup tekrar yörüngesine adeta fırlatıyor tabii çekiç fırlatan sporcuyu izleyin merkezkaç kuvveti sporcuyu ters istikamete iter ve braktığı zaman bir denge kaybı olur işte güneşin hali çekiç fırlatan sporcu gibidir eee gezegenlerde güneşin etkisinde olduğundan komple bir saçmalık söz konusu :)))
birdahaki gelişi 3600 yıl sonra olacak tabii dünya kalırsa yerinde daha önceki geçişinde dünyaya çok yakın geçmiş ve muazzam yıkımlar oluşmuş dünyada bunuda şu mayalar kayda geçmiş olay bu....
fakat bu gezegen dünyanın üç misli buyüklüğünde tabii bütün gezegenlerin ahengini bozdu güneşi ve komple güneş sisteminin düzenini bozdu bunun toparlanması beş on yılı alır mesela bu kış dünya güneşe çok uzak olacak ve hatta eksen kayması dahi yaşanabilir ,tabii kapalı kutu
doğrusunu hak bilir
yok,sul tarafından 12/6/2012 12:28:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Üstad ben onu Marduk diye biliyordum :) Ya sahiden şu kıyamet kopsada alacaklıların yüzünü bir görsem :) Esprili hoş bir şiirdi... Dilekçeyi versem mi vermesem mi diye düşünüyorum... Kutlarım üstadım...
çok güzel yazacağım demiştin yazmışsın, kıyametin ne zaman kopacağı kuranda bile yazmazken mayalar ne bilyormuş, millet de inanıyor, hakkımızda hayırlısı neyse o olsun.
Kutluyorum usta kalemi.