(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAM GAM SİTİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAM GAM SİTİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir misal var; Hani keklik avında ovaya bir keklik bırakırlar, onun sesine diğer keklikler gelirde avcılara av olurlar...
Misal bu ya; Almanın biri o kekliğe hatırı sayılır para ödeyerek satın alır ve hemen orda satanın gözü önünde kafasını koparır.. Satıcı şaşkın şaşkın sorar...Ne yapıyorsun sen, buna o kadar para ödedin kafasını çekmek için mi?.. Alman cevap verir; Bu kendi ırkına ihanet ediyordu........
Yani her sese kulak verip , kendi kültürümüzü kaybettiğimizin farkında değiliz...Ve kendi çocuklarımıza zarar, ziyan bir kültürü aşılayarak nereye , kime neye zarar verdiğimizi bilmek gerek....
Gam gam diye ortalık inlerken, gönlümüz gamhane oldu vesselam...Selamlar , saygılarımla üstadım...
Umutla habire tosluyor cama Ordan küsüp geçer öteki dama Bu hazin gidişten kurtulur amma Biat eylediği idolü gamdan. yine harikaydı değerli şair.. yürekten kutlarım saygımla...
Gamdan âzâde heman dünyâda bir meyhânedir Def-i gam etmek için alet ise peymânedir Neşe-i zevki meyi tahkir eden divânedir Gam gelir şâdi gider çün dil misafirhanedir Makam: Rast Beste: Rif'at Bey (Ser Müezzîn)
Sanırım bu şarkıdan daha etkin yorum olamaz.. Varsayınız ki ben söyledim, ben böyle yorumladım... Efendim, takdirlerimi bırakıyorum güzel anlatımla şiirleştirilmiş, tema/sı elit paylaşımınıza... ESEN kalınız...
anlayan anlar elbet anlamayana da ne yapsan nafile. bu millette son bir kaç asırdır bir hastalık bu. taklitçi papağan olmak. ne tam doğulu ne tam batılı ikisinin ortasında sıkışıp kalmış kendine bir yer bulamamış bir topluluk. halbu ki REHBER herkesin başucunda lakin okuyan kim okuduğunu anlayan kim. selam ve dua ile