Senin adın aşk bende!... Yüzünü görmesem de bir resimde bile, Hayalimde yaşatıyorum ya… Haberin olsun! Arıyorum seni her yerde, bulacağım elbette bir yerlerde. Bulur bulmaz haykıracağım: “Evreka! Evreka! Evreka!”
Ve, sarılacağım beline incecik,usulca sıkarak Küçücük bir öpücük konduracağım dudaklarına… Aşk içeceğim ölesiye aşk şişedeki gibi durmayacak bir iki yudumda çarpacak sarhoş olacağım tamtam ritmindeki yürek atışlarım sefih efendisine totem dansı yapacak...
Oturacağız bir ağacın altına, kollarını boynuma dolayacak, başını göğsüme yaslayacak, bacakları bacaklarıma dolanacak, saçlarını koklayacağım ihtirassız öpeceğim doyumsuzca ve öpüşürken öylece sızacağım bu hülyadan hiç uyanmayacağım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVREKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVREKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
orada "evreka"yı kullanma sebebi, Arşimeti hatırlatıp hiç olmayanı ilk kez bulmayı çağrıştırmak içindi, yoksa Türkçeyi ve Türkçe "buldum" u küçümsemek değil... Nasıl, senin "evrak" mesajını algılamış mıyım? Selamlar. Lütfen aynı iğnemelere devam...:)
tebrikler,
selâm ve saygılar..