Kanadımdan kurşun yedim, kan sızıyor yaradan Bahtım bana tuzak kurmuş uçamadım neyleyim Vuslat gayret ötesinde, "Gel geç!" diyor Yaradan Yollar sırat gibi keskin; geçemedim neyleyim
Bu ne devran nasıl bir dem; ah çeken çok gülen az Bülbül dahi bezgin, bîzâr; etmez olmuş güle naz Hazan yemiş gamlı gülzâr; dikeni bol, gül en az Gülüp, etrafıma neşe saçamadım neyleyim.
Bir zamanlar umut veren, hüzne mezar kazandım Talihimle fıcek attık tükenmez zâr kazandım Onmaz derdin har deminde çile pişen kazandım Sevda denen bir tuzakmış; kaçamadım neyleyim.
Gezdim avare, bîçare bir çareye susayıp Dediler ki; ifşa etme aşk bir sırdır sus ayıp! Boyun eğdim kaderime zehir içtim, su sayıp Hep gizledim sırlarımı; açamadım, neyleyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* NEYLEYiM... (CiNAS) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* NEYLEYiM... (CiNAS) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çorak yere güller diken, kine mezar kazandım Gönül yapmak idi kastım; çok husûmet kazandım Onmaz aşkın hâr deminde çile pişen kazandım Sevda denen bir tuzakmış; kaçamadım, neyleyim.
usta kalemsiniz eski de olsa yazdıklarınız her dem okunuyor
Benim gibi dengeyi tutturmakta zorlanan birisi icin siteler belli bir noktadan sonra HASTALIK haline geliyor. Maksat siirle yasamakti, oysa sanki siir icin yasiyor gibi olduk :)
Internet basinda harcanan vakit, aile bireyleri ve YAKIN dostlari ihmale sebep oluyor. Yazdiklarimizi yasayamaz oluyoruz. Üstelik, hareketsiz kalmanin zamanla sagliga zararli olacagi kesin.
Internetin basinda zaman su gibi akip gidiyor. Cocuklara da kötü örnek olmaya basladik.
Paylasimlarin güzelligine ve sanal dahi olsa kurulan güzel ve düzeyli dostluklara ragmen, öncelikleri iyi tesbit edip gerekeni yapmak gerek.
Siir yazmanin da paylasimin da sonu yok. Oysa ömür SINIRLI.
Sorumluluklar feryâd ediyor :)
iste böyle. Zaten, maksat gökkubbede bir SADÂ BIRAKMAKTI. Bir nebze de olsa, kanaatkâr olan icin yeterli. Silinmezse sayet, sitelerde düzenledigim sayfalarla yasarim diye düsünüyorum.
yazan kalem hisseden yürek sesiniz hiç susmasın dileklerimle kutluyorum saygılarımla