-Gün batımında her akşam güneşle denizin Buluştuğu çizgidir ruhumda sükûn-
-Yağmuru sevmeyenleri anlamıyorum-
Kendimizle dövüşsek de ayna karşısında Kavgalı yanımızı gizleyip sabahlara Dışarı çıkarken dudaklarımızı hafiften Açarak göstersek dişlerimizi Adım atışlarımız bizi ele verir Mutsuzuz...
-Gün buğusunda yumuşamış tuzlu suda yüzen Balıkların yüzgeçleri yorgunluk bilmez diyenler Çok yanılır-
Kıyıya eteklerini uzatmış rehavet içinde bir dağ Başı öne eğilmiş gibi gölgesi denizde Zirvesi bulutlara yaslanmış Derin bir uykuda Sansak da vadilerin ağızlarından sular Dökülürken ele verir bizleri...
Ayaklarını çırpar şırıl şırıl sesler çıkarır Akarken küçük dere taşlar arasında İçinde küçük balıklar oynaşır
Ve zaman akar tatlı su olup yamaçtan aşağı Kayalar sessiz, zambaklar özlem duyar aya İz kalır arkada kıvrılarak Yıldızların kümelenmesini beklerken sabah Dağılanlardan pay almak üzere
Suya kanat vurup yükselirken kuşlar -ki gagalarında hayat var- Ve pike yapan martılar gelir gözlerimin önüne Gün içinde geçip giden şeyler bolca Dolar aklıma dönüşür bir girdaba Nedendir, bilmem aniden Ayaklanırım dağın uykusu kaçar Çıkardığım sesten ürker balıklar İçimde Kaybolur Umutlar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİMDE KAYBOLUR UMUTLAR… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİMDE KAYBOLUR UMUTLAR… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-Gün buğusunda yumuşamış tuzlu suda yüzen Balıkların yüzgeçleri yorgunluk bilmez diyenler Çok yanılır- Nefis dizelerdi değerli kardeşim. Selam ve sevgilerle..
Yağmuru sevmeyenleri ben de anlamıyorum, size katılıyorum. Ruhsuzlar... Harika bir şiir, çok teşekkür ederim. Ben yağmurda ıslanmayı çok seviyorum. Şimşekler fazla akşam karanlığını beyazlatmaz, şiddetli gök gürültüleri yeri göğü inletmezse tabi...
Suya kanat vurup yükselirken kuşlar -ki gagalarında hayat var- Ve pike yapan martılar gelir gözlerimin önüne Gün içinde geçip giden şeyler bolca Dolar aklıma dönüşür bir girdaba Nedendir, bilmem aniden Ayaklanırım dağın uykusu kaçar Çıkardığım sesten ürker balıklar İçimde Kaybolur Umutlar…
duygular ve hüzün öyle bir yelpaze oluşturmuş ki...etkiliyor yavaştan yavaştan insanı...karamsar gibi dursa bile...hayatı çok iyi gözlemleyen... yaşayan yönlerini fark eden yüreğinizi hissettim...çok güzeldi..kutlarım emeği...saygımla...
Hüzünlü bir akşamla sarardı dünyanın benzi. Ve gecesinde, ay suskun yıldızlar düşünceli. Dünyamı gamhane etti KAYBOLAN O UMUTLAR...Harika akıcı dizelerdi , yüreğinize sağlık selamlar saygılarımla üstadım...
Şiir tepeden tırnağa kadar güzel di dostum...önceden bu sitede yazarken.......gidenlerdenim ...dönüşüm muhteşem olmasa bile...hani avcuma bir yağmur damlası düşse buluttan mı gözyaşından mı Lal-ı gevher mi yoksa sepek taşı mı...kır taşı mı az çok bilenlerdenim..metiyeyi sevmem şiir sevdiyim kadar...Kadir Haktan TÜRKELİ
Tek bir mevki geliyor aklıma o vakit umutsuzluk, süpürülüp atılıyor yüreğimden.
Bazen öyle anlar oluyor ki, yığılıp kalmıyor değiliz. Bu da hayatın bir bölümü, ne diyelim. Bende şahsınız da tüm öğretmenlerin bu özel gününü kutluyor, yüreklerde olması gereken yere taşınmasını canı gönülden istiyorum.
Benim umutlarım kimseye yük olmadan öldü./Bir daha kimse onları çalmasın diye, Mağrur kalbimin ıslak köşesine gömüldü.../Bu sefer dokundurtmam!kendi yüküm bu , ben taşıyacağım! _________________________Umutlarınız bitimsiz olsun üstadım Tebrikler......................SAYGILAR
-Gün batımında her akşam güneşle denizin Buluştuğu çizgidir ruhumda sükûn-
-Yağmuru sevmeyenleri anlamıyorum-
Kendimizle dövüşsek de ayna karşısında Kavgalı yanımızı gizleyip sabahlara Dışarı çıkarken dudaklarımızı hafiften Açarak göstersek dişlerimizi Adım atışlarımız bizi ele verir Mutsuzuz...
-Gün buğusunda yumuşamış tuzlu suda yüzen Balıkların yüzgeçleri yorgunluk bilmez diyenler Çok yanılır-
Kıyıya eteklerini uzatmış rehavet içinde bir dağ Başı öne eğilmiş gibi gölgesi denizde Zirvesi bulutlara yaslanmış Derin bir uykuda Sansak da vadilerin ağızlarından sular Dökülürken ele verir bizleri...
Ayaklarını çırpar şırıl şırıl sesler çıkarır Akarken küçük dere taşlar arasında İçinde küçük balıklar oynaşır
Ve zaman akar tatlı su olup yamaçtan aşağı Kayalar sessiz, zambaklar özlem duyar aya İz kalır arkada kıvrılarak Yıldızların kümelenmesini beklerken sabah Dağılanlardan pay almak üzere
Suya kanat vurup yükselirken kuşlar -ki gagalarında hayat var- Ve pike yapan martılar gelir gözlerimin önüne Gün içinde geçip giden şeyler bolca Dolar aklıma dönüşür bir girdaba Nedendir, bilmem aniden Ayaklanırım dağın uykusu kaçar Çıkardığım sesten ürker balıklar İçimde Kaybolur Umutlar…
(15.10.2012 / Elazığ) Güneri Yıldız
Duygu dolu güzel dizeler okudum hocam Usta kalemin duygulu yüreğin önünde eğiliyorum............ Yüreğinize kaleminize sağlık Saygılar selamlar hocam
Suya kanat vurup yükselirken kuşlar -ki gagalarında hayat var- Ve pike yapan martılar gelir gözlerimin önüne Gün içinde geçip giden şeyler bolca Dolar aklıma dönüşür bir girdaba Nedendir, bilmem aniden Ayaklanırım dağın uykusu kaçar Çıkardığım sesten ürker balıklar İçimde Kaybolur Umutlar…
Duygulu gönül sesinizi beğeniyle okudum. Çok güzel imgelerle bezenmiş dizeler. Şiirin sunumu da çok güzeldi. İçinizdeki umutların gerçek olması dileğiyle. Selam saygılar efendim.
-Gün buğusunda yumuşamış tuzlu suda yüzen Balıkların yüzgeçleri yorgunluk bilmez diyenler Çok yanılır- ...yaşama yelken açan her canlı,yorgunlu,acı,mutluluğu yaşar... Gününüz kutlu olsun sevgili öğretmenim...selamlar
baba sultan guzel insan dem aldım bu şane eserlerinden yiğit ölür şanı kalır gibi bir eser bilenlerin sumbul bağından toprağa ekile nuda gibi ekildikten sonra özeri toprak ile örtülen buğdayın tekrra filiz vermesi gibi derin deraya eren şerbeti özden kalemi elinden kalbinden insan vatan milet birlik egemenlğiden her yazdığının manasından yuce insan oğluna bir farz sünet tabidir sevgiler guzell imanım...seyit kazim
İçten anlamlı dizelerdi... çok güzel şiirdi ...yazan yüreği Kutluyorum.... Duygu, emek, sabır ve hünerle ortaya çıkardığınız anlamlı nadide eserinizi tebrik ederken; başarınızın daim, kaleminiz her dem kudretli olması ve ilham perinizin başınızdan eksik olmaması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum...
Yağmur hem serinletir hem temizler hemde tabiatı canlandırır, Yağmurun damlaları ruhumda çiçekler açtırır... Aşk öyle bir iksir ki içtikçe ruhumu anlamlandırır, Aşksız gönüller bomboştur şu tabiat gibi sırıtır... HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler Güneri Hocam. Saygımla ...
Suya kanat vurup yükselirken kuşlar -ki gagalarında hayat var- Ve pike yapan martılar gelir gözlerimin önüne Gün içinde geçip giden şeyler bolca Dolar aklıma dönüşür bir girdaba Nedendir, bilmem aniden Ayaklanırım dağın uykusu kaçar Çıkardığım sesten ürker balıklar İçimde Kaybolur Umutlar…
güzel anlatımdı güzel dizelerdi gönül sesiniz saygılarımla herdaim hayırlı cumalar olsun
Muhterem dost içsel bir fırtınayı kaleme getirmiş güzelce betimlemiş bizlere sunmuş anlam dolu dizeleri severek okudum yazan kalemin hiç susmasın umutların ufuk çizgisinde güneş olarak parlasın dost yürek yürek sesini kutladım selam ve DUA ile.
Bu dünyada mutlu olan var mıdır acaba?Herkesin bin türlü derdi var...yüzümüzde yalancı tebessümler kimi kandırıyoruz acaba kendimizi mi karşımızdakini mi.? Umut dediğimiz nedir hayat boyunca hiç bitmeyen arzular...
Umutlarınızın her zaman yeşermesi dileklerimle.....Saygı ve selamlarımla kutladım.......
Suya kanat vurup yükselirken kuşlar -ki gagalarında hayat var- Ve pike yapan martılar gelir gözlerimin önüne Gün içinde geçip giden şeyler bolca Dolar aklıma dönüşür bir girdaba Nedendir, bilmem aniden Ayaklanırım dağın uykusu kaçar Çıkardığım sesten ürker balıklar İçimde Kaybolur Umutlar…
Gönülden eserinizi kutlarım üstad...şiir etkili ve çok güzeldi...saygı ve selamlar...
-Gün buğusunda yumuşamış tuzlu suda yüzen
Balıkların yüzgeçleri yorgunluk bilmez diyenler
Çok yanılır-
Nefis dizelerdi değerli kardeşim.
Selam ve sevgilerle..