Hiç kimse kusuruma bakmasın Artık insanları sevmiyorum… Petrol kuyularını seviyorum, Vatan hainlerini seviyorum, Kapımda bağlı köpek gibiler… Köpeklerimi taşlayanları öldürmeyi, Topraklarını işgal etmeyi seviyorum Kızlarının ırzına geçmeyi, Üçüncü Reich, Nikola Jorgic’ i, Hutuları, Sırpları seviyorum, kısacası, Benden farklı olanları yok etmeyi seviyorum Yani Jenositi…
Bağışlayın beni ey insanlık, Size layık olamıyorum. Ben insanları sevmiyorum… Krokiler çiziyorum kağıtlara, Silahlar üretiyorum, mermiler… Kişi başına düşen bomba miktarını doğru hesaplayabilmek için Matematik derslerinden hiç kaytarmıyorum.
Asya, Afrika, Avrupa’da bir devdim, Giriştiğim her haçlı savaşında galip geldim 1.Kılıç Aslan, I. İmadeddin Zengin, Selahattin Eyyübi’ydim...
Sonra batılılaştım, medenileştim eş başkanlığa seçildim... Artık yerli malı kullanmıyorum, Yerli sigara öksürtüyor, Malbuş, Parlamenter, Pierre Cardin, Vitali Hakko,Blue jean… Biri yer, biri bakar, kıyamet ondan kopar Birileri, makyajını tazeler, Diğerleri zekat verip sevap satın alır, Faiz haram, kul hakkı, komşu hakkı, Pensilvanya dan bir hoca baktı... Türküm, doğruyum, çalışkanım, yasam, Küçükleri korumak, büyükleri saymak, Yurdumu, milletimi, özümden çok sevmektir... varlığım efendilerime armağan olsun...
Sevgi dolu biriyim ama; insanları sevemiyorum. Öyle işte; Köpeklerimi seviyorum, bir de çocuklarımı, eş başkanlarımı, gerçekte sevgi doluyum onlara, ama sevgimi hak eden sadece onlar var. Öyle. Ne yapayım? Suç bende mi? Bana sebebsiz yere zarar vermeyen, canımı sıkmayan, beni tahrik edip bundan zevk almayan bir tek onlar.
Öyle olmayanları yok etmek istemiyorum, onları linç etmek, öldürmek istemiyorum. Onlar beni ilgilendirmiyor. Ben onların olmadığı bir dünyada yaşamanın hayalini de kurmuyorum Çünkü artık çok iyi biliyorum ki böyle bir dünya mümkün değil. Onlara elimden geldiğince ileri demokrasi götürmek istiyorum. Yerlerse... Yenmeyecek şey mi bu, naz edenlere, direnenlere zorla yediriyorum.
Öyle kutumdayım bekliyorum. Kimse görmesin sevgimi diye. Tekmelerler diye korkuyorum bazen. arada kafayı da çıkartıyorum. Ben sevgi doluyum ama… Bir tek beni sevenleri seviyorum…
Sevdiğim çocukları alıyorlar benden. Terörist yapıyorlar, canlı bomba yapıyorlar. Hiç bir utanç duymadan, ahlaksızlar, demokratikleşmeleri için ülkelerine gönderdiğim kahraman askerlerime suikast yapıyorlar... Ben sevgi doluyum ama böyle insanları sevemiyorum. Sevgimi verecek bir dünya da aramıyorum Sevmediğim herkesle bir güzel yaşıyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖYLE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖYLE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalem her zanam gönlümüzün dilediğini yazmazmış....Öyle arkadaşım.Sitedede olsa yollarımızın duygularımızın çakışmasından mutluyum.Hep burada kal emi.Güç veriyorsun bizlere.Kutlarım o kocaman yüreğini.
Öyle kutumdayım bekliyorum. Kimse görmesin sevgimi diye. Tekmelerler diye korkuyorum bazen. arada kafayı da çıkartıyorum. Ben sevgi doluyum ama… Bir tek beni sevenleri seviyorum…
Sevdiğim çocukları alıyorlar benden. Terörist yapıyorlar, canlı bomba yapıyorlar. Hiç bir utanç duymadan, ahlaksızlar, demokratikleşmeleri için ülkelerine gönderdiğim kahraman askerlerime suikast yapıyorlar... Ben sevgi doluyum ama böyle insanları sevemiyorum. Sevgimi verecek bir dünya da aramıyorum Sevmediğim herkesle bir güzel yaşıyorum...
Bu şiirinizi gerçekten çok beğendim. Gerçekleri dümdüz söyleyerek ama tersten okuyarak ne güzel yazmışsınız. Artık umutlarımızın bile tutsak alındığı günler yaşıyoruz.İçimiz yanarak sızlayarak bir kaç sözcükle katkıda bulunuyoruz sadece.
Umutsuz olmayalım yine de. Küçücük bir ışık da görsek ona doğru koşmalıyız. Elimizden alınıp terörist yapılan çocuklarımızı birer birer kazanmalıyız yeniden. Var olacakları düşüncesiyle fırlattıkları taşların, silâhların aslında kendilerine olduğunu kavramalarını sağlamalıyız. Doğru muhalefetle ve doğru insanlarla belirlemeliyiz, tuttuğumuz yolu..
Sonuç olarak şunu ifade edeyim ki insanlığın huzura kavuşabilmesi için Amerikan emperyalizminin dünyaya hükmetme sevdasından, uluslararası siyonizmin fitneci politikalarından ve onlara hizmet eden medya organlarının zihin bulandırma faaliyetlerinden kurtulması zorunludur
Öyle kutumdayım bekliyorum. Kimse görmesin sevgimi diye. Tekmelerler diye korkuyorum bazen. arada kafayı da çıkartıyorum. Ben sevgi doluyum ama… Bir tek beni sevenleri seviyorum…
Değerli kardeşim bu günümüze çok iyi bir tepki olmuş İnsanları sevmeyen bu tepkiyi dile getirmezdı Kardeşim sen insanları sevmiyorsun ben bir iç acıcı görüntü izledimmi Kendimden de nefret ediyorum insan olduğumdan utanır nalettiyorum Offf Allahım günümüz günden kelli her şeyi böyle kullananlar var Kutları kardeşim kalemini daim ol
Değerli Hocam, Tekaüt Hocam bütün bu pislikler başka bi gezegenden gelenler tarafından yapılmıyo ki ! Biz , siz,komşumuz, akrabalarımız, tanıdıklarımız yapıyor. Düşünün Çok müstesna insan "Sayın Adolf Hitler" ya da kısaca "Sayın Hitler " ,fakat kızmayın lütfen bu zamanda bolca katledebilenlere sadece "Sayın" diyebiliyoruz. Hatta "Sayın suyum yok" demek geliyor ya içimden neyse... Evet nerde kamp yapmıştık "Sayın Hitler" debir zamanlar küçücük bir bebekti. Ve "Hitööş..aguu de layyyn...Hitöşüüüümmm bıcı bıcı bıcı ....Ceeeeee" diyerek sevilmiştir ve o da " Eeeee....ggaaaaa" diyerek yanıtlamıştır bu sevgi dolu sözleri. Vesselam bütün bu pislikler bizim eserimiz değil mi? Bir bakın Kemnur Hocam sokağa çıkınca etrafınıza bir tane hayvani çöp var mı? Kirleten biz ,sinirlenip sitem eden de biz. Olması gereken de bu : Selam ve saygı ile.
Evet Hocam istedikleri savaşı çıkarıp,istediklerini öldürebiliyorlar ise... Hiç olmazsa naz yapıyım ben de... Bazı isteklerim olsun... Dudaklarımı uzatarak baygın bakışlarla arzularımı dile getireyim ki... Hayırlısıyla Amerika tarafından düzülürken "Kahrolsun Amarika" diye bağımanın şehvetini de yakalayabileyim. Ki bazen de "patron" tarafından ödüllendirilelim. Yoksa hem kel hem foduş oluruz. Bakınız : Yukarıya.
Üstad insanları sevmeseniz icraat yapardınız böyle haykırmazdınız insanları sevmiyorum nedenler bunlar diye..Umut etmek istiyorsunuz güzellikler görmek istiyorsunuz ve artık öyle derinleşmişsiniz ki her şeyi görüyorsunuz gördükçe tiksiniyorsunuz gördükleriniz karşısında ve gücünüz kaleminiz kendinizi kandırmak istiyorsunuz sevmiyorum diye haykırarak sevmemeyi yaşamak istiyorsunuz çünkü gördükleriniz hala yüreğinizi öyle acıtıyor ki diyorum yanlış veya doğru bu benim fikrim.. Çocuk sevgisinde ve masumiyetinde bir sevgi " Kral çıplak" diyebilecek kadar cesur insanlar vardır bir yerlerde be üstad siz onları sevmeye devam edin ve umutlar tükenmesin yoksa yaşayamayız bunca çirkinliğin içinde.. Her daim saygımlasınız...