bu gece bakışların ay ışığım yıldızları içerken yüzünden birer kadehten öte neyiz ince belsiz ah kıkırdamak seninle inceden şehir uyanabilir biliyorum
tam da öpmeye hazırlanırken seni ah dudağın “şeker kavanozu” ve biliyorum tutuklanma ihtimalimizi sevişsek hani desene ömür boyu müebbet
aman dursun sahilde kodaman gemiler kocaman sevmek varken seni son kibriti şerefine yakmalı çılgınlığın
hızlandı yağmur kaçışıyor sokak kedileri ne güzel şey adam akıllı ıslanmak hem de deli ödüm kopuyor ayrılık z/amansız açarsa tentesini puştluk olsun diye hani bilirsin talihsiziz
... dedim ya bazı aşklar şemsiye kaldırmaz yoruyor sevgilim yaşlı kollarımızı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...şemsiyesiz sonbahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...şemsiyesiz sonbahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu nasıl bir kalp. Ne yaman bir sevdanın gözümüze gönlümüze sokulmasıydı. Öyle ki nemini hissedecek kadar. Vee ...düşmesin diye gözlerimizden yaş kirpiklerimiz kapatacak hale getiren... Seni ve yüreğinin sesini seviyorum. Kolların açılmamak üzere sarılsın sevdiğine. Kutlarım.
Gökten aşk yağıyor... Aşkın ruhu haletleri ile kalbin titreşimleri okuyucuyu sarar... Hoşluklara düştük incilerde... Şemsiyesiz kaldık sağanaklarına... T/adında aşk bulduk na(ğ)melerin... Her hücremize tesir ediyor... Aşkın hallerinde yüzümüzde gülümseme, çiçekler açıyor gönlümüzde...
O ses o yorum ve dahi seçilen romantik müzikle sayfada takıldık... Aşk iyonları bırakıldı içimize; ondandır bu hoşluklar... İçim coştu, bi hoş oldum, yoksa sarhoş muyum? İçimizi açan fevkalade güzelliklere aşkın demet demet çiçeklerine teşekkürler güzel yürek...
Aşkın melodisi hiç susmasın...
Sevgiler, hürmetler...
================================================= e d i b / a h m e t
havalardan mı bilmiyorum. şemsiye ve yağmur temalı bir yazım vardı başka bir sitede yazmış olduğum keşke kaydetseydim bir yere, buraya eklerdim diye düşündüm önce. sonra böyle bir şiire başladım sonra vazgeçtim. iyi ki vazgeçmişim imitasyon gibi duracaktı şiirinin yanında. çok sıcaktı içimi ısıttı. tarzını çok seviyorum zaten. sevgiler...
insanı alıp alıp götürüyor
tebrikler
saygımla