Aylar var ki, en yeni elbisem üstümde, kulaklarım ise kapıda seni bekledim. Aşkı özledim Gülbahar. Kurtulabilseydim keşke, kurtulmak isterken senden. Sen teşhir ederken mezatta, yürekten yüreğe, yüreğini ve en yüksek fiyatı ödeyene. Ödeyebilseydim keşke bedelini.
Dile getirdiğim şiirlerde, elemde sonsuzlukta, mutlulukta bir an, ama hep çaresizlikle ağlamaklı, kanadı kalbim damla damla; ızdıraplar öyle döllendi. Mecnun’u hatırla Gülbahar, ızdırap içindeyken, ya da Kerem’i, Ferhat’ı tüm sevda masallarını hatırla bir. Hatırladığın her hikayeyle yak yüreğini acı içinde. Hatırla ki, o sevda masallarını aşkla yazan şair ruhlar konsun kollarına. Ben seni tanıdığım günden beri, Sarhoş meyhanelerin balık ızgaralarında ısınmak varken, Oturup yıldız ördüm bulutların üstüne üşümesinler diye… Ne kadar soğuk şeydir üşümek! Seni öperken bacaklarımın titreyişi geliyor aklıma her üşüyüşümde. Ben çıkarken gurbete, hiçbir sebebi yokken yarını karanlık bir aralık kaldı kapıda. Bir sebep bulabilirdin dönmek için, Bir bahanen olabilirdi, Ya da pişmanlık kokusunda bir çift lafın… O zaman ben de, belki affederdim seni Gülbahar. Belki de bırakırdım kıskançlık huylarımı, tam da o an, ayak altında… Kıskançlığım sevmektendi oysa. Sadece bana dokun, Sadece bana bak, Benim göğsüme yaslansın başın, saçlarını tararken parmaklarımla ben koklayayım istedim. Sadece benim ömrüme sığınması içindi ömrünün. Hem kendiminkini, hem seninkini taşıyacaktım boynumda. Böylesine bir fedakarlık yapmak isteğim ağır geldi sana. Oysa nasıl da yaşardık bir gülücük sıcaklığıyla!
Ayrılık ne acı şeymiş Gülbahar Şiirlere bağımlılıklarından kurtarıp sözcükleri Bir kurşun kalemin ağırlığında Yazmak isterdim alnına aşkı. Sonra da Gülbahar Telli duvaklı almak… Yüreğim bir vazo, seni koymuşum Susuz kalmaktan korkma, her damla kanımı akıtırım sana Yani Gülbahar Baharda açmış bir çiçek gibisin solmayacak Özlemimde koklanacak bir hasret …
Özlemek ne acı şeymiş Gülbahar Ömrün her anına bir sözcük sığdırarak Seninle olan ayrılığımı yazacağım şiir şiir, Dirseğimi masaya dayayıp avucuma koyacağım başımı gözlerimi yumarak Gözlerimin içine bakacağım Gözlerim karanlığa alışıncaya kadar Karanlığın içinde bir silüet farkedeceğim sen sanarak… Başımı kaldırıp bakamayacağım bir başka aşka. Böyle aşık olmak ne zormuş Gülbahar!...
Uçurumlar kazdın aramızda kazma kürek İnatla, öfkeyle... Ben geçmek istedim hep karşı tarafa. Sen kestin iplerini asma köprülerimin. Her seferinde öldürdün biraz daha... Senin elinden her gün biraz ölmek çok berbatmış Gülbahar! Bunca gayretim fayda etmiyorsa yapılacak bir şey kalmamıştır demek… Vaz geçiyorum, aşmaktan uçurumları! Beni bekleme artık Gülbahar! Bir daha gelmeyerceğim senden yana. İşte, uzaklaşıyorum….
Pişmanlıklarını sürüyerek sen gelirsen, dizersen onları kapımın önüne, boş bir zahmet olur, onca yorulman, bugün de evde yokum, yokum Gülbahar. Zilimi çalma! Arayıp durma! Gözlerinde güneş doğmuş, kapat Gülbahar, bakıp durma…
NOT: SEVGİLİ KARDEŞİM DENİZ PINAR(MAVİSEÇKİ), BU MÜKEMMEL SESLENDİRMEN İÇİN, SANA NASIL TEŞEKKÜR EDEBİLECEĞİMİ BİLEMİYORUM. HARİKASIN...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLBAHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLBAHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gülbahar ağlattı beni değerli kalem yorumlamayla eşsiz şiirler arasındaydı . Bizler küssekde kırgınlıklarımızda olsa varsın kalemlerimiz yazsın.Bir gün hepimiz gideceğiz ne kalacak ki geriye Takdir Yaradandan gelsin.Bizler sadece teşekkürü biliriz.Kabul buyurursanız tüm emekleriniz için çok teşekkür ederiz.selam ve saygılarımla.
sen yazıyorsun ve yazmaya da devam edeceksin kemal abi. çünkü kalbin, her gece biraz daha çoğalıyor, çoğalttığın cümlelerinle. hep destek tam destek. seni seviyoruz. )
Vay vay vay seninle güzelleşir şiirler, damla damla sayfana düşenler, yine inciler dökülmüş nadide yüreğinden. Tebrikler az gelir böylesine güzelliğe..Sevgili hemşerime saygı ve selamlarımla..
Ayrılık ne acı şeymiş Gülbahar Şiirlere bağımlılıklarından kurtarıp sözcükleri Bir kurşun kalemin ağırlığında Yazmak isterdim alnına aşkı. Sonra da Gülbahar Telli duvaklı almak… Yüreğim bir vazo, seni koymuşum Susuz kalmaktan korkma, her damla kanımı akıtırım sana Yani Gülbahar Baharda açmış bir çiçek gibisin solmayacak Özlemimde koklanacak bir hasret …
Özlemek ne acı şeymiş Gülbahar Ömrün her anına bir sözcük sığdırarak Seninle olan ayrılığımı yazacağım şiir şiir, Dirseğimi masaya dayayıp avucuma koyacağım başımı gözlerimi yumarak Gözlerimin içine bakacağım Gözlerim karanlığa alışıncaya kadar Karanlığın içinde bir silüet farkedeceğim sen sanarak… Başımı kaldırıp bakamayacağım bir başka aşka.
Böyle aşık olmak ne zormuş Gülbahar!... Uçurumlar kazdın aramızda kazma kürek İnatla, öfkeyle... Ben geçmek istedim hep karşı tarafa. Sen kestin iplerini asma köprülerimin. Her seferinde öldürdün biraz daha...
Senin elinden her gün biraz ölmek çok berbatmış Gülbahar! Bunca dil dökmek fayda etmiyorsa yapılacak bir şey kalmamıştır demek… Vaz geçiyorum, Beni bekleme artık Gülbahar! Bir daha gelmeyerceğim. İşte, gidiyorum….
Pişmanlıklarını sürüyerek getirsen, dizsen kapımın önüne bugün de evde yokum, yokum Gülbahar. Zilimi çalma! Arayıp durma! Gözlerinde güneş doğmuş, kapat Gülbahar, bakıp durma…
Şair Kemal PARACIKOĞLU(Kemnur) 04.11.2012 kemal paracikoglu (kemnur)
Sitem dolu dizeler okudum üstadım, Yüreğine kalemine sağlık haz aldım okurken, Kalemin daim olsun, Saygılar selamlar
Vay usatama bakin siz dort dorrtluk bir srrbest siir dusmus kalemden sayfaya bide ekranda En sevdigim hayran oldugum sanacti duruyo resimde Kutladim yazan yuregi ve kalemi Saygilar efendim
Sarhoş meyhanelerin balık ızgaralarında ısınmak varken, Oturup yıldız ördüm bulutların üstüne üşümesinler diye… Ne kadar soğuk şeydir üşümek! Seni öperken bacaklarımın titreyişi geliyor aklıma her üşüyüşümde.
Özlemek ne acı şeymiş Gülbahar Ömrün her anına bir sözcük sığdırarak Seninle olan ayrılığımı yazacağım şiir şiir,
hepsini işaretleyip buraya yapıştırmak istemedim..O yüzden sadece bir kaç bölümü aldım...Ve defalarca okudum daldım gittim...Kendi kendime birde fon müziği koydum okudum okudum okudum....
http://www.youtube.com/watch?v=WaFI0SiCU2o
İltifat dolu sözleri sevmediğini biliyorum ama ne yapayım elimde değil bu müthiş dizeleri yazan yüreğini kutluyorum gönülden...Sabah sabah içtiğim en güzel şiirdi...Tarifsiz güzeldi işte tüm dizeler...
Önce böyle güzel bir şiir okuttuğun için sonrada bu güzel renk için çok ama çok teşekkür ederim... unutmadan dinlediğim fon müziği eşliğinde bu şiiri okumak dahada bir güzeldi...