Ne zaman gittin benden Bu kadar kolay mıydı ihanet Anlayamıyorum…
Sen gittiğinde hayallerimi de alıp götürdün, Sen gittiğinde bana yıkık dökük bir hayat bıraktın, Sen gittiğinde gözlerimi de götürdün yaşlarla dolu, Sen gittiğinde tek başıma ve boynum bükük kalakaldım. Şimdi düşmeden yürümeyi öğrenemiyorum bir çocuk kadar… Senin adın ihanet olsun artık!
Yağmurların yıkadığı göz yaşlarımı kurulamadan önce Ruhumun kirli bedbahtlığını yıkıyorum rakıyla Ruhum öz güvenini yitirmekte Her tanışıklığımızda onu teselli etmek derdine düşüyorum… Ben böyle iyiyim bedbaht bir ruhla.
Ben seni gerçekten seviyorum. Kendinden fazla değer biçtiğinde arıyorsun kendini yerlerde Hayallerimi de, umutlarımı da, yarınlarımı da, Her şeyimi aldın. Tarumarım, perişanım, sefilim, darmadağınığım, Serseriyim, değersizim, soysuzum, döküntüyüm, Mecnunum, divaneyim, aptalım, delişmenim Artık ben hep hepsiyim! Hepsiyle birlikte seni aradım senden uzaklarda Anladım ki sevmek ölmekmiş. Sevmek mutsuzlukla gider ölüme; Yani, bir tebessümle başladığın yolculuktan göz yaşlarıyla ayrılırsın Göz yaşları başladığında sevmek de başlar tuz basılmış bir yara gibi Yalanlarla dolu, acılarla dolu bir dünyada yaşıyorum. Ben mutsuzum… Aglıyorum Gözyaşlarımı saklıyorum kalbimde. Dünya bir oyuncak, ömür boyu onunla oyalanıyorum…
Tanıştığım her kızı sana benzetmeye kalkıştıkça Seni bulabilme umutlarımı küçültüyorum, kendim gibi. Ya da tanıştığım kızların her birini sana öyle çok benzetiyorum ki, Yatağımda bıraktığın ihanetlerini veriyorlar bana yaşayarak Her dokunduğum tende sadakatsizliğin lağım kokusu konuyor parmaklarıma Diller ve dudaklar birlik olmuş şuh kahkahalarda Ben darağacımda oyalanırken Edepsiz çocuk gibiler ağır geliyor aşkımız, kaldıramıyorlar…
Yüreğimden damarlarca öfke yolları Kin kusuyor karanlık çeperleri Nabzın her atışı kurşun sesleriyle ölçülüyor Arkadan takılıyor bileklerimin kelepçesi Her damar yüreğime taşıyor öfkemi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İHANET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İHANET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insan ilişkilerinde en zayıf yer ihanettir ya bazen de insan çok etkileniyor bundan ve hem gideni unutamıyor hem de herkesi giden gibi değerlendirmeye başlıyor ve dediğiniz gibi bunun adı nefret oluyor. Saygılar
Bu dizeleri yaşayan varsa eğer, hayat mektebini geçmiş sayılır.
Elinize sağlık, çok güzeldi.
Saygılarımla.