Karanlığın ortasında üşüyen bir duvarım Azrail’in kanat çırpınışlarını bekliyorum Ağzımda çatal yürek kaideler Gamzelerimde çırpınan soğuk gözyaşlarını vurguluyor Sokak kedilerinin kirli tırnakları kanatıyor göğsümü Yabanıl sessizlikte…
Kimliksiz bir yük omuzlarımda Her ah deyişim öfkemin katran karası imi Geceyle çiçekleniyor endişelerim Bir kaşım bulutlarda Damıttıkça sevinçleri sabi acılarımdan Gözbebeklerimde büyüyor keder. —Ki anneme susuyor Babama gülümsüyordum- Zaman ve mekân İçime simsiyah oturuyorken…
Serçelerin gülümsemelerine duyarsız kalıyorum Elimi eteğimi dünyadan çektiğim saatlerde Aldığı soluktan usanmış bir can çekişle medet umuyorum Gölgesi büyüyen bir dağın yamacında Gökyüzünden…
Dilimdeki sessizliğe imrenen yıldızlara Şemsin asasını savurdukça Bir dünya iç geçirişine şahitlik ediyorlar Mevlana’nın Ki susmak ve ölüm ruhsuz değildi şemsin gözyaşlarıyla sustuğu Can verdiği anlarda Bir çırpınışı anımsatan diri zamanlara dem vuruyorken Afişe edilmiş bir yazım karakteri Yakıyor alnımı harf harf
“bir muma ateş olmak mıdır yaşamak” cümlesi Ki bir damla gözyaşı söndürmez mi nefesi?
Okşar gibi bir öksüz çehresini Dokunuyor tenime bronzlaşırken kelimelerim Gecenin gözlerimde büyüttüğü simsiyah buhurdanla Soru işaretlerimi…
Dilimde ki küf tadına yenik düşüyor kahkahalarım Dudaklarımın ucuna kadar gelen isyanın saltanatına son veriyorum Uyuyanların gülünçlüğüne aldırmadan Yürüyorum külden anılarla mezar taşları arasında Tükendikçe sözcüklerim hafifliyorum bu düzlükte En iyi bildiğim şeyi yapıyorum sonra Yenilmemek için aynada ki aksime İçtenliğimle Susuyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yabanıl Sessizlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yabanıl Sessizlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yabanıl yalnızlıktan sonra bir de sessizliği tümcelerde okumak. Kimler yetiştirdi ellerimize bu sessizliği kim koydu ki avuç içlerimize bu yıpratan yanlarımızı?
Bütün senli günler de reva mıydı gecenin sessizliğinde boğulmak. Kimdim ben? Hangi kanayan yaranın açılan ağzıydım da bu kadar dışa taşıyorum. Sayıklayan diller neden bedenimi tırmalıyor. Kör bir çığlık alıp başını ne tarafa doğru gidiyor da beni arkasında bırakıyor.
Şiirleri de al git, bütün sabahları da ... Siyah konuşur yüzüme nasılsa. B/öyle sarsak bir şekilde bırak aydınlığı ç/alıp git işte..
Soluksuz yaşamayıda bilirim. Nefesimdeki ağır şehir kokularına sarılıp avunmayıda. Bakışların gözlerimde çürüdü zaten ''Gölgesi büyüyen bir dağın yamacında'' varsın yoksulluğum yoksunluğumuza yankı olsun.
Gülmek günah! ben hiç günah işlemedim ki,
Zehirli sözler akıyor dilimden işte. Bak yağmurlu bir gün de şiir'e eğilen s/özlerim dayanamıyor yine. Görüyor musun fırtına yaklaşıyor. Ama sen hiç görmeyeceksin, hissetmeyeceksin...
Hazal Karadağ farkı! Tebriğimle. Kocaman bir şiir di vesselam.
YALNIZLIK ABİDESİ tarafından 10/30/2012 7:18:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Neden susar insan ve kime? Ve kime gülümser ve niye?
Sırrı ifşa şiir.
Ve duvarı en iyi bir duvar anlar.
avignon'dan sevgimle.
can'ım can'ım...