(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çiy tanesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çiy tanesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lâ havle.... Sakin kafayla okuyamadım bir türlü ama iyi geldi :) çocuklar dövüşünce (şakadan) aaa uuuu sesleri arasında okuyabildim. ama her halde iyi ;)
Tebrikler Yazan hisseden yürek sesin hiçbir zaman susmasın Küskünlerin barıştığı, Sevenlerin bir araya geldiği, Rahmet ve şefkat dolu günlerin en değerlilerinden olan Kurban Bayramınız kutlu olsun…
Bayram şekeri vişneye ithafen yazmış şiiri galiba, başta nar diye düşündüm ama:) Şaka şaka...bır kac ağrı kesiciden sonra yorumlarda bu sekilde oluyor, değişik bır bakış acısı kazandırdı bana, fark edeceğiniz üzere dost kalem:)
Sevdiklerinizle guzel bır Bayram tatili geçirmenizi dilerim.
Biliyorsunuz cok degerli Münir Ozkul'un depresif halleri tavan yapınca sanat cevresi doktorlara lütfen ilac veriniz ve bu hallerini sonlandiriniz demişler.Buna istinaden doktor:"Onun sanatçı kişiliğini ve yaptıkları guzel işlerin olmasına sebep bu halleridir.Eğer ilac verirsem bunu yok ederim.İster mısınız?" deyince tum dostları boyle kalsın demişler.İlaçların ben faydalı oldugunu düşünmüyorum insan vücuduna depresif hallerde.Geçici uyuşukluk yapıp asil sorunun çözümünü geciktiriyorlar.İnsan, cok güçlü bır canlı ve tum hastalıkları da kendisi yaratıyor.Biliyor muydunuz Tiroid hastalarının incelenmesi sonucu su ortaya çıkmış insanlara duygu ifadelerinde bulunamayan ınsanlarda daha cok Tiroid rahatsızlığı varmış.Bizim icimize attığımız, uyusturdugumuz duygularımız fiziken de kalıcı rahatsızlıklara sebebiyet veriyor.Kapayın bilgisayarınızı, çıkın dışarı, derin nefes alıp yürüyün, hiç tanımadığınız insanlarla konusun.İnanın baskalarının dertlerini dinlemek bazen kendi acılarımızı ve ağrılarımızı unutmamamıza sebep...Cok uzattım sair dost ama ilaçtan baska çözümü en kısa sürede bulmanız ümidi ile.Tavsiye özel tasların enerjisi harika geliyor, tum dinlerin kitabında da bulunuyor boyle bır enerjinin var oldugu ve pozitif yonde etkilediği insanları.İlaca Hayır! İyi bayramlar...
..müthişti gerçekten çok beğendim sözlerinizi İpek hanım çünkü bende sizinle aynı durumdayım farklı da olsa aldığımız ilaçlar :) benimki depresif..yani uyur gezer halleri.:) sizlere de güzel bir bayram olsun dilerim sağlık neşe mutluluk ile sevdiklerinizle birlikte saygılar selamlar...