evet..insanlara inanmanın ve duygusallığın ceremesidir seve seve ve bilerek çekilen acılar ajitasyona gerek yoktur...duygu sömürüsü her daim revaçta.. ve düşünüyorum ut-anma duygusunu.. yitiminde travma hayır..deniz temiz yeşil kendini korumakla yükümlü deriler gerdirilir ipi sapa gelir sahilde kurutulur çiroz dalga boyuna erişir kokusunda uskumru yine duygular dere otu sevdasına yanık lakerda camekana kırmızı soğan ışığı kapılıp gider lezzeti bahtının rüzgarına teninde mavi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
lakerda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
lakerda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet..insanlara inanmanın ve duygusallığın ceremesidir seve seve ve bilerek çekilen acılar ajitasyona gerek yoktur...duygu sömürüsü her daim revaçta.. ve düşünüyorum ut-anma duygusunu.. yitiminde travma hayır..deniz temiz yeşil kendini korumakla yükümlü deriler gerdirilir ipi sapa gelir sahilde kurutulur çiroz dalga boyuna erişir kokusunda uskumru yine duygular dere otu sevdasına yanık lakerda camekana kırmızı soğan ışığı kapılıp gider lezzeti bahtının rüzgarına teninde mavi..
.. Beğeni ile okudum, Yüreğine kalemine sağlık Kalemin daim olsun.. Saygılar selamlar üstadım İyi Bayramlar
..ne hoş ne güzeldi dileklerle yorumunuz sözleriniz çok teşekkür ederim size candan katılarak çocuk sevinçlerinde tüm çocuklarla güzel bir bayram olsun hepimize saygılar sevgiler selamlar...
..usta şaireden güzel sözler duymak çok güzel çok teşekkür ederim iyi bayramlar olsun sağlıkla neşeyle sevdiklerinizle her daim..saygı sevgi selamlar...
..harikasın dilek yıldızı çok teşekkür ederim..dileklerine içtenlikle katılıyorum sağlık mutluluk şans getirsin bayram öylece geçsin ve tabii diğer günler de...
acılar
ajitasyona gerek yoktur...duygu sömürüsü her daim revaçta..
ve düşünüyorum ut-anma duygusunu..
yitiminde travma
hayır..deniz temiz
yeşil kendini korumakla yükümlü
deriler gerdirilir ipi sapa gelir
sahilde kurutulur çiroz
dalga boyuna erişir kokusunda uskumru
yine duygular
dere otu sevdasına yanık lakerda
camekana kırmızı soğan ışığı
kapılıp gider lezzeti bahtının rüzgarına
teninde mavi..
.. Beğeni ile okudum, Yüreğine kalemine sağlık
Kalemin daim olsun.. Saygılar selamlar üstadım
İyi Bayramlar