(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ GİDİYOR ASİ MARAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ GİDİYOR ASİ MARAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ee şimdi yorgun ne desin bütün bunların üstüne... gitme desem bende gelirim desem... haddi aşmak var toplum huzurunu bozmak var...:)) en iyisi kimse gitmesin güzel güzel yazalım, olmaz mı?
gitmeyin lütfen...yada gitmeler nereye...yüreğinizde güzelliklere dair ne varsa rabbim yarın doğan güneşlerde onu getirsin saygılarımla...harika bir şiirdi...
Uzun zaman önce gitmiş biri olarak gelecek olmanıza sevindiğimi belirtmeliyim. Haklı sebepten gidenlerin iklim kuşağına hoşgeldiniz. Naçizane tebrik ederim. ..............................Selam ve hürmetlerim ile..
Burhan Üregül tarafından 11/16/2007 6:24:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili asimaral git istediğin yere özgürce korkusuzca, yeter ki huzuru mutluluğu bulacağından emin ol. (Mutluluğu bulursun da; peşine düşen bunca kalabalıkla kafanı dinlemen mümkün değil bilesin)...)) Yolun bahtın şansın açık olsun!...Olsun da; buraya da o nefis dizelerini eklemeyi ihmal etme hergün, yeter bize... Tesadüfen girdim sayfanıza, iyi ki de girmişim... Kaleminize yüreğinize sağlık. Sevgiyle kalın.
Ama ben Uzak diyarların Asi Maralı... Bir gün yeniden doğacak Meydan okuyacağım yalanlara...
İllede burası...Ben de yapabilirmiyim acep?Takatımın kesilip tükendiğimi hissettiğim yerde dizelerin yeniden dirilişime sebep olacak...Sakladım...Öpüyorum güçlü yüreği...Saygı ve sevgimle ...
Durun ya, nereye böyle? var mı? kitabta terk... bunca yazılan terk'e isyan değil mi? ... yine ve yeniden şiir'le doğmalı insan ve dost'ça paylaşmalı çıkarsız... yüreğine sağlık. tebrikler... ben yine güle güle demiyeceğim sizlere... saygılar ve tam puan.
SİZ VAR YA SİZZZZ... BENİ ÖLDÜRECEK BU İÇTEN SEVGİNİZ. TAMAM GELİN BAKALIM HADİ HEP BERABER TOY YAPALIM. AZZE SEN GİY O DÜĞÜNDE GİYDİĞİNİ DE BAK NELER YAPACAĞIM SANA:))) TAMAM ZEKİ GEL BAKALIM BAŞIMIN BELASI. BAKLAVALAR GELMESİN BAK NELER OLUYOR. BU ARADA ŞAKA BİR YANA BİBER SALÇASINI DA UNUTMA TAMAM MI? YEŞİM HADİ SEN DE GEL BARİ KAMBERSİZ DÜĞÜN OLMAZMIŞ:)))
Harikaydı...Olumsuzluklara son noktayı koymuş benim Asi Bacım... Kolay yıkılmaz ve çabuk toparlanır bu yürek...Çünkü özü sağlam.... Bundan sonra hayatında her şeyin güzel olması dileklerimle...Selam ve Saygımla..
Ama ben Uzak diyarların Asi Maralı... Bir gün yeniden doğacak Meydan okuyacağım yalanlara... sen yaz maralım meydan oku yalanlara çok güzel şiir derinden kutlarım
Öylesine güzelki anlatım... Şiir ... Fonda , segâh ----Kırdınümidimi yıktın şu gönül lânesini---- Ve ben dalıp gitmişim hüzzamlara karışıp. Hayâl deryasına ben bazı bazı, dalsam bir türlü ...Dalmasam bir türlü...Diyorum sevli Asimaral... Şarkılar , duygusal insanların ruhlarından gelen esintiler gibi.Sizi anlıyorum Son şiirimi Segah besteleyeceğim ilk fırsatta. Saygı vevgiyle...
babidim tarafından 11/16/2007 1:31:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
Süpersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin !Sen bütün mutlulukları hak ediyorsun.Yolun açıkolsun tatlı.Mutluluğuna göz koyanın da canı çıksın :)) Kocaman öpücükler...
Öyle bir yerlere gittiniz ki sevgili gönül dostu.. bize gidilecek yer bırakmadınız.. bu nasıl bir gidiş ki... dönüşün muhteşem olacak... yeniden doğacaksın ve hayata yeni pencerenden bakacaksın.. keşke bizlerde yeniden doğabilsek... kimbilir, o zaman herşey belki çok farklı olur..
Tebrikler efendim...Yüreğiniz ve kaleminiz dert görmesin...
Bravo...Alkış...Çok etkilendiğimi belirtmeliyim okurken...
Selam,sevgi ve saygılarımla...İ.G.