Manolyam... Manolya kokulum... Narin, sesiz, yürekli annem... Yüreği bir serçe misali kanat çırpan annem..
Daha yoktuk bu dünyada Oysa yaratan bizi çoktan yazmıştı birbirimize Sevgiyle yoğurmuştu senin yüreğini Benimkini de sevgiyle yoğur diye Bu sevgibulutu öyle büyüdü ki bizde Ilık bir yağmura dönüştü Anne ve kızının yüreğinde....
Ruhun her gece yanıbaşımda Ben uyumadan önce saçlarımı okşuyor Alnımdan öpüyor Tıpkı bebekliğimden beri yaptığın gibi...
Bazen resmine bakıyorum Sanki karşımda sen varsın Sesin kulaklarımda yankılanıyor... Yüzüne dokunuyorum Başımı göğsüne koyuyorum Hala küçük bebeğinmişim gibi Tüm korkularım kayboluveriyor Huzur buluyorum...
Kavgalarımızı hatırlıyorum Keçi gibi inatlaşmamı..:) Gülümsüyorum...
Birbirimizi kızdırdığımız zaman nasıl da gülüverirdik hemen! Ben bir şeylere çatardım Sen de bıyık altından gülüp Hemen yumuşatıverirdin beni...
Küçüklüğümde yaşadığın bir olayı anlatmıştın Sen bana kızmışsın hiç yoktan yere İlgilenmemişsin Ben daha 5 yaşındaymışım Ve sen nasıl erdemli birisin ki Gelip 5 yaşındaki çocuğundan özür dilemiş; "Kusura bakma kızım, bugün çok yorgundum" demişsin.
Herkes iyi tanısın! İşte bu benim ANNEM! Annelerin gerçekten sultanısın birtanem Sana boşuna sultan demiyorum:) Ruhum, kalbim Tüm benliğim yanında manolyam Bedenim yanında olamasa da....
SENİN CENNETE İHTİYACIN YOK, SEN ZATEN CENNETTEN BİR ÇİÇEKSİN.. ASLA SOLMAYACAKSIN....!!
SENİ SEVİYORUM ANNECİM....
Sibel TUNÇ
........................
2 yıl önce en küçük yavrumun bana yazdığı bir mektup. Her zaman kararlarıma saygı duymuş ve desteklemiştir. Şu anda 23 yaşında ve üniversite mezunu. Ben de seni, ben de sizi seviyorum PAPATYAM. Bana hep MANOLYAM der ve bu ona özel bir hitap tarzıdır. Ablası ve abisi ise hep SULTAN diye çağırırlar. Telefonlarına da SULTAN diye kaydetmişler. İyi ki varsınız ve iyi ki size sahibim. Dünyanın en şanslı kadını ve annesiyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIZIMDAN MEKTUP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIZIMDAN MEKTUP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes iyi tanısın! İşte bu benim ANNEM! Annelerin gerçekten sultanısın birtanem Sana boşuna sultan demiyorum:) Ruhum, kalbim Tüm benliğim yanında manolyam Bedenim yanında olamasa da....
SENİN CENNETE İHTİYACIN YOK, SEN ZATEN CENNETTEN BİR ÇİÇEKSİN.. ASLA SOLMAYACAKSIN....!!
SENİ SEVİYORUM ANNECİM
bir sevgi yumağı şiir yazan ve yazılan yüreklere selam olsun Mevlam sevgi şelalelenizi her dem daim eylesin
Annem! Cennetim! Uzaktayım senden Sessizim... Oysaki çığlık çığlığa özledim seni
AHHHHHHHH ANNELERİMİZ ONLARSIZ HAYAT YOK ŞİMDİ ŞU AN OLSAYDIDA BİR SARILSAYDIM ANNEM DESEYDİM ÖPSEYDİM ELLERİNDEN ÖPSEYDİM YANAKLARINDAN ALLAH RAHMET EYLESİN HÜZÜNLENDİM OKUYUNCA YÜREYİNE SAĞLIK HOCAM
İşte benim Can Bacım bu....Ne mutlu sana ki böyle evlatlara sahipsin.... Ne mutlu onlara ki böyle bir Anneleri var....Allah ayırmasın birbirinizden....Selam ve Saygımla....
Evladın annye mektubu ağlattı beni ne güzel ah maralım Aile gibisi yok ne mutlu bize kızım yok ama ikitane civanım var melek gibiler şans işte bu mutluluk bu. Sahi kızında mektup adında şiir döşemiş annesi gibi şaiir paylaşım için teşekkürler..
ceynan tarafından 11/17/2007 4:25:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Manolyam... Manolya kokulum... Narin, sesiz, yürekli annem... Yüreği bir serçe misali kanat çırpan annem..
Daha yoktuk bu dünyada Oysa yaratan bizi çoktan yazmıştı birbirimize Sevgiyle yoğurmuştu senin yüreğini Benimkini de sevgiyle yoğur diye Bu sevgi bulutu öyle büyüdü ki bizde Ilık bir yağmura dönüştü Anne ve kızının yüreğinde....
Evladınız'ın yazdığı ve bize sunduğunuz Şiirinizde işlediğiniz gerçek ve özlenen aile tablosu, ebeveynler arası iletişimin önemi, iyi olan ne varsa unutmamayı, Kırgınlık vakti geldiğinde gülümsemeyi bilmeyi, Bütünlüğü asla kaybetmemek gerektiğini, Küçücük güzel anların dahi önemini bize bir kez daha hatırlattığınız için yürekten teşekkür ederim... Saygılarımla
Annem!
Cennetim!
Uzaktayım senden
Sessizim...
Oysaki çığlık çığlığa özledim seni!
bütün annesizlik çekenlere ilaç gibi gelecek dizeler...
saygı ve selam ile...