Ben Sevmeyi öğrenemedim bir türlü Tıpkı ölmeyi Gitmeyi İçmeyi Dokunmayı Konuşmayı Gülmeyi bilmediğim gibi Sevmeyi de bilmiyorum Bilemiyorum demek ki...
Hayatım boyunca Dorukta yaşadım tüm duygularımı Anneliği yaşadım doruklarda Evlatlerıma herşey oldum
Herşeyi olamadım kimselerin Hiç bir şeyi de olmadığım gibi... Beceremedim nasılsa sevmeyi Sevilmeyi.
İstemesini de bilmem pek Nasıl istenir Nasıl söylenir Bilemem ki...
Ayaklarım acır konserde Biter bitmez çıkarır ayakkabıları Alırım elime Yürürüm yalınayak taşlarda Asfalt yolda Aldırmadan şaşkın bakışlara...
Bazen kalabalık bir çarşının ortasında Bir şarkı takılır dudaklarıma dilime Koparıp da atamam Başlarım hafiften mırıldanmaya Utanmam...
Kaldırım kenarına sığınmış Kimsesiz bir kedi gördüğümde Bir ince sızı yükselir Gönül bahçemin dikenli tellerinden Dayanamam Bir kaç damla yaş takılıp kalır Gözlerimin penceresinde Ve... Bir serçe misali çırpınır durur delicesine Yol bulup akmak ister Dudaktan kalbe...
Geceleri sever oldum yavaş yavaş Belki de örtü çektiği için çirkinliklere...
Öğrenemedim kin tutmayı Nefreti, yargılamayı, öğrenemedim işte... İçip içip sarhoş olmak Dağıtmak, dağılmak Naralar atmak Ağlamak isterdim doyasıya... Ağlamayı özledim Yoksa tufandan önceki kasırga mı bu?
Ama en çok neyi isterdim biliyor musunuz? Yüreğimi söküp atmayı... Yüreksizlere yol göstersin diye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİMİ SÖKÜYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİMİ SÖKÜYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayır öyle olmasın, yani bırak o yürek olacağı en güzel yerde yani senin göğüs kafesinde çıpınsın bir ömür ve şiir şiir haykırsın hem belki yüreksizlerin bile sırtını dönemiyeceği bi an gelir bakarsın belki yüreğinin çırpınışlarına özenir başkalarınında yürek yerine taşışıdıkları soğuk taşları ve terkederler katı ağırlıklarını yokluğula değil bırak varlığıyla örnek ve işaret olsun bırak varlığıyla ve merhameti ve aslında herşeyi dibine kadar hissedebilen güzelliğiyle kimi gün hüzünlü,,kiminde mutlu,,kendi şarkısını mırıldansın dursun hem kalp özürlü olanlar öyle çok ki sanıyosmusun yüreğinin yol göstericiliği yeter tümüne bırak yüreğin sende dursun ve bırak sahiden sevmeyi ve paylaşmayı öğrenmeye niyetliler yönünü sana bakarak bulsun ...bırak yüreğini sökme sakın ve sakın atma asla,, ki güzel şeyler,,güzel yerlere yakışır yüreğin en güzel yerinde yani sende yoldaş olsun sana bir ömür duyarak hissederek ve severek yani sen onunla,,yani o yine,seninle.... ..... ilkin tüm şiirlerime bıraktığın birbirinden zarif ve mutluluk verici tüm kelimeler ve yorumlar için çoktan çok teşekkkür ederim...ve teşekkürüme çok ince olduğunu da eklemeliyim ... ve çalmak ne demek : ) çok ayıp sakın böyle düşünme : )) paylaşmıyomuyuz burada hepimiz içimizden sızanları ne mutlu ki benim kelimelerim sanada yakın gelmiş,,tabiki alabilirsin ki hem bak onlar artık sevildikleri biyerde : )) neyse daha fazla uzatmadan : ) mutluluk duydum şiirlerime sokulan dostluğunuzdan ve bunu söylemek istedim akşamımı güzelleştiren kelimelerdi yorumların tümü yeniden çok teşekkür eder ve içinde olduğunuz akşamın sizin içinde güzelleşmesini yürekten dilerim, sevgilerimle...
ne olursa alsun sevgi kutsal. insan severken ne kadar egoist olduğunun farkına varmaz. hep onun mutluluğu ya biz. biz kendi mutluluğumuz için sevmezmiyiz, mutlu olcaz diye. elbette mutluluk tüm insanlığın hakkı. sevmeye devam edelim. sevmeye değecek birilerini bulana kadar...
Öğrenemedim kin tutmayı Nefreti, yargılamayı, öğrenemedim işte... İçip içip sarhoş olmak Dağıtmak, dağılmak Naralar atmak Ağlamak isterdim doyasıya... Ağlamayı özledim Yoksa tufandan önceki kasırga mı bu?
Ama en çok neyi isterdim biliyor musunuz? Yüreğimi söküp atmayı... Yüreksizlere yol göstersin diye... ben böylesi doğru anlatımla nasıl ifade eder insan hissedilenleri saygıyla eğilirim bu ifade önünde. saygılar.
Ama en çok neyi isterdim biliyor musunuz? Yüreğimi söküp atmayı... Yüreksizlere yol göstersin diye...
yüreksizler bu dizeleri okusun da utansınlar.. biz ne desek boş..ama tek bildiğim yürekten seven hep kaybeder... güzel yüreğinize sağlık..kutlarım...svgimle...
Kaldırım kenarına sığınmış Kimsesiz bir kedi gördüğümde Bir ince sızı yükselir Gönül bahçemin dikenli tellerinden Dayanamam Bir kaç damla yaş takılıp kalır Gözlerimin penceresinde Ve... Bir serçe misali çırpınır durur delicesine Yol bulup akmak ister Dudaktan kalbe...
çok güzel bir şiirdi.alınıp saklanması her gün okunması gerek.tebrikler ve saygıyla
Bir açıdan bakıldığında,şair,kendi öznelliğini tasvir ediyor gibi gelir bu dizeler,belki de biraz kendini beğenmiş...Oysa,kollektif bir özne dile gelmekte burada,ayrıntılara rağmen...Çünkü,son tahlilde,şair,sözcülüğünü yaptığı öznenin canlılığını,çoğulluğunu göstermektedir... Kutluyorum güzel şiiri... Saygılarımla...
Sevmek bir erdemliktir. bülbülün güle olan aşkı gibidir. insan sevilmesede sevebilmelidir. asıl sevgide budur bence.. sevmeden sevileyim diyenler çeker işkence..
Ama en çok neyi isterdim biliyor musunuz? Yüreğimi söküp atmayı... Yüreksizlere yol göstersin diye...
Sende o güzel yürek varken sökülüp atılır mı hiç,o yüreğin kıymetini bilmeyenleri söküp at yüreğinden, sende kalsın yüreğin can ablam.Yüreğinin sesini dinle baka neler söylüyor sana ne güzellikleri anlatıyor,insanların en güzel yolculuklarıdır yüreklerine yaptıklrı yolculuklar,haydi git ve yüreğinin sesini dinle ve dur....SAKIN HA O GÜZEL YÜREĞİNİ SÖKÜP ATAYIM DEME.....
yani bırak o yürek olacağı en güzel yerde
yani senin göğüs kafesinde
çıpınsın bir ömür ve şiir şiir haykırsın
hem belki yüreksizlerin bile sırtını dönemiyeceği bi an gelir bakarsın
belki yüreğinin çırpınışlarına özenir başkalarınında yürek yerine taşışıdıkları soğuk taşları
ve terkederler katı ağırlıklarını
yokluğula değil bırak varlığıyla örnek ve işaret olsun
bırak varlığıyla ve merhameti ve aslında herşeyi dibine kadar hissedebilen güzelliğiyle
kimi gün hüzünlü,,kiminde mutlu,,kendi şarkısını mırıldansın dursun
hem kalp özürlü olanlar öyle çok ki
sanıyosmusun yüreğinin yol göstericiliği yeter tümüne
bırak yüreğin sende dursun
ve bırak sahiden sevmeyi ve paylaşmayı öğrenmeye niyetliler
yönünü sana bakarak bulsun ...bırak yüreğini sökme sakın
ve sakın atma asla,,
ki güzel şeyler,,güzel yerlere yakışır
yüreğin en güzel yerinde yani sende
yoldaş olsun sana bir ömür
duyarak hissederek ve severek
yani sen onunla,,yani o yine,seninle....
.....
ilkin tüm şiirlerime bıraktığın birbirinden zarif ve mutluluk verici tüm kelimeler ve yorumlar için
çoktan çok teşekkkür ederim...ve teşekkürüme çok ince olduğunu da eklemeliyim ...
ve çalmak ne demek : ) çok ayıp sakın böyle düşünme : ))
paylaşmıyomuyuz burada hepimiz içimizden sızanları
ne mutlu ki benim kelimelerim sanada yakın gelmiş,,tabiki alabilirsin
ki hem bak onlar artık sevildikleri biyerde : ))
neyse daha fazla uzatmadan : ) mutluluk duydum şiirlerime sokulan dostluğunuzdan
ve bunu söylemek istedim
akşamımı güzelleştiren kelimelerdi yorumların tümü
yeniden çok teşekkür eder
ve içinde olduğunuz akşamın sizin içinde güzelleşmesini yürekten dilerim,
sevgilerimle...